Orange a pierdut 5% din clienti in ultimul trimestru din 2010!
Data publicarii: 24-02-2011 | IT&CCel mai mare operator de telecomunicatii din Romania a pierdut in trimestrul patru al anului trecut, 5% din clienti, din cauza climatului economic nefavorabil, potrivit unui comunicat al Grupului France Telecom-Orange.
La finalul anului 2010, Orange avea 10,5 milioane de clienti, reusind sa atraga peste 60 de mii de noi clienti in ultimul trimestrul. Comparativ cu aceeasi perioada a lui 2009 insa, numarul acestora a scazut cu 5%.
Cum motiveaza operatorul de telefonie mobila acest lucru? Degradarea climatului economic a avut efecte negative asupra clientilor organizatiei, in special pe segmentul PrePay, sustin oficialii.
In ceea ce priveste abonatii companiei, rata de reziliere a contractelor a fost mai scazuta decat cea din perioada anterioara crizei, potrivit CEO Orange Romania, Thierry Millet.
Venitul mediu anual al unui utilizator Orange a fost anul trecut de aproximativ 83 de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des