Superofertele ademenesc, dar cresc facturile firmelor
Data publicarii: 16-02-2011 | IT&CCat de pregatite sunt companiile sa contracteze servicii de telefonie mobila cat mai avantajoase? Practica arata ca, desi optiunile sunt numeroase si pentru toate buzunarele, firmele platesc prea mult.
Daca pentru clientii persoane fizice operatorii de telefonie mobila se pregatesc cu abonamente cu mii de minute gratuite, oferta pentru companii mizeaza pe oferte personalizate, servicii integrate si consultanta post-vanzare. Iar in conditiile in care portabilitatea a facilitat semnificativ migrarea de la un operator la altul, goana companiilor dupa facturi mai mici poate fi oprita doar cu mare greutate. Prin urmare, Si operatorii de telefonie mobila trebuie, pe de-o parte, sa vina cu oferte cat mai variate pentru a atrage companii noi, dar Si sa ofere servicii de calitate cat mai buna, pentru a iSi fideliza clientii deja existenti. Dar in ultimii doi ani s-a pus tot mai mult accent pe reducerea costurilor. Cat de bine s-au adaptat operatorii la acesta noua tendinta?
Spre exemplu, printre contractele semnate de Vodafone anul trecut sunt nume precum PepsiCo, KPMG, RBS, Rompetrol sau Petrofac. Operatorul spune ca, in alegerea companiei de telefonie mobila, clientii corporate pun accent in primul rand pe calitatea serviciilor. Dar "controlul mai atent al costurilor este, de asemenea, o nevoie reala a companiilor, mai ales in contextul economic actual, inclusiv in ceea ce priveSte serviciile de comunicatii", explica Gabriela Matei, director comercial la Enterprise Business Unit, Vodafone Romania. "Clientii cauta metode de a-Si eficientiza serviciile de care au nevoie, tinand cont Si de faptul ca telecomul este o componenta de business care ii ajuta sa creasca pro-ductivitatea", completeaza ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii