Superofertele ademenesc, dar cresc facturile firmelor
Data publicarii: 16-02-2011 | IT&CCat de pregatite sunt companiile sa contracteze servicii de telefonie mobila cat mai avantajoase? Practica arata ca, desi optiunile sunt numeroase si pentru toate buzunarele, firmele platesc prea mult.
Daca pentru clientii persoane fizice operatorii de telefonie mobila se pregatesc cu abonamente cu mii de minute gratuite, oferta pentru companii mizeaza pe oferte personalizate, servicii integrate si consultanta post-vanzare. Iar in conditiile in care portabilitatea a facilitat semnificativ migrarea de la un operator la altul, goana companiilor dupa facturi mai mici poate fi oprita doar cu mare greutate. Prin urmare, Si operatorii de telefonie mobila trebuie, pe de-o parte, sa vina cu oferte cat mai variate pentru a atrage companii noi, dar Si sa ofere servicii de calitate cat mai buna, pentru a iSi fideliza clientii deja existenti. Dar in ultimii doi ani s-a pus tot mai mult accent pe reducerea costurilor. Cat de bine s-au adaptat operatorii la acesta noua tendinta?
Spre exemplu, printre contractele semnate de Vodafone anul trecut sunt nume precum PepsiCo, KPMG, RBS, Rompetrol sau Petrofac. Operatorul spune ca, in alegerea companiei de telefonie mobila, clientii corporate pun accent in primul rand pe calitatea serviciilor. Dar "controlul mai atent al costurilor este, de asemenea, o nevoie reala a companiilor, mai ales in contextul economic actual, inclusiv in ceea ce priveSte serviciile de comunicatii", explica Gabriela Matei, director comercial la Enterprise Business Unit, Vodafone Romania. "Clientii cauta metode de a-Si eficientiza serviciile de care au nevoie, tinand cont Si de faptul ca telecomul este o componenta de business care ii ajuta sa creasca pro-ductivitatea", completeaza ea.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani