Top branduri de institutii bancare din lume
Data publicarii: 11-02-2011 | Finante-BanciPotrivit BrandFinance, valoarea primelor 500 de branduri de banci a crescut anul acesta cu 139 de miliarde de dolari Banca braziliana Itau a avut cel mai spectaculos avans, de 14 pozitii, ajungand pe locul 11, cu o crestere a valorii brandului de 9,7 mld. $, fata de 2010 Santander a fost desemnat cel mai valoros brand de banca din Europa, topul fiind dominat de institutii de credit din SUA China are doua banci situate in clasamentul primelor 10 branduri globale.
Editia pe acest an a clasamentului BrandFinance Global Banking 500 desemneaza Bank of America drept cel mai valoros brand de institutie bancara din lume, detronandu-i pe englezii de la HSBC. Studiul realizat de BrandFinance a "masurat" institutiile bancare incluse in Top 500 atat din punctul de vedere al valorii brandului, cat si al puterii brandului, ce analizeaza riscul, poten-tialul si stabilitatea brandului, pe o scara de la AAA la D. Ast-fel, cu o valoare a brandului de 30,6 miliarde de dolari, Bank of America a urcat pe prima pozitie in Top 500 Banking Brands, dupa ce anul trecut a fost pe locul secund (26 mld. USD). Wells Fargo (SUA) a urcat doua pozitii in clasament, pana pe locul 2, valoa-rea acestui brand punctand un plus de 7 mld. $ fata de anul tr-ecut, ajungand la 28,944 mld. $. Ins-titutia de credit britanica HSBC a parasit prima pozitie a clasa-mentului pe care a avut-o an-ul trecut, coborand doua locuri, valoarea brandului fiind esti-mata la 27,632 mld. $, in scadere cu 840 de milioane de dolari fata de 2010. Banca spaniola Santan-der a coborat o pozitie pana pe locul 4, cu 26,150 mld. dolari, fiind insa primul brand clasat in topul bancilor de retail. Barclays (Anglia) a urcat trei pozitii in clasament, pana pe locul 7, cu 17,358 mld. $, fiind urmata indeaproape de ICBC (China), Citi (SUA) si China Construction Bank.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului