Cat castigi daca ai un card co-branded.
Data publicarii: 08-02-2011 | Finante-Banci
Romanii vor folosi tot mai mult cardurile co-branded pe masura ce comerciantii si banca emitenta vor atasa tot mai multe beneficii pe aceste instrumente financiare
Cardurile co-branded sunt emise de banci sau institutii financiare nonbancare in parteneriat cu alte companii, precum supermarketuri, firme de telefonie mobila, linii aeriene sau magazine de electrocasnice. Principala diferenta fata de alte tipuri de carduri este ca la cele co-branded posesorii primesc reduceri sau puncte de fidelitate la fiecare utilizare.
"Tendinta de folosire a cardurilor co-branded pentru plati cotidiene se va accentua pe masura ce comerciantii si banca emitenta vor atasa tot mai multe beneficii pe aceste carduri, ceea ce in final va duce la cresterea volumelor tranzactionate pe card la comercianti", a declarat pentru gandul Catalin Cretu, director general pentru Romania al Visa Europe.
In general, dobanda anuala efectiva (DAE) la aceste carduri este cuprinsa intre 20% si 55%, iar perioada de gratie de 50-60 de zile. Limita maxima de creditare poate ajunge pana la 20.000 de lei.
Reduceri de pret la cat mai multi comercianti
Catalin Cretu spune ca noua tendinta este ca bancile sa negocieze discounturi pentru clienti cu mai multi comercianti reuniti intr-un program de fidelizare, astfel incat detinatorul de card sa aiba acces la reduceri de pret oferite de mai multi comercianti parteneri
In general, cardurile co-branded pot fi folosite si pentru retragerea de numerar de la bancomate, pentru achizitia de produse si servicii de la comerciantii acceptanti sau pentru plati online.
Unde se folosesc cel mai des cardurile co-branded
In ceea ce priveste domeniile comerciantilor preferati de posesori ca parteneri pentru un card co-branded, un studiu comandat de MasterCard anul trecut arata ca romanii isi doresc un card co-branded cu supermarketuri sau hipermarketuri (in proportie de 76% din raspunsuri), cu magazine de haine si incaltaminte (39%), cu farmacii (24%), cu benzinarii (23%) si cu agentii de turism (14%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des