Cat castigi daca ai un card co-branded.
Data publicarii: 08-02-2011 | Finante-Banci
Romanii vor folosi tot mai mult cardurile co-branded pe masura ce comerciantii si banca emitenta vor atasa tot mai multe beneficii pe aceste instrumente financiare
Cardurile co-branded sunt emise de banci sau institutii financiare nonbancare in parteneriat cu alte companii, precum supermarketuri, firme de telefonie mobila, linii aeriene sau magazine de electrocasnice. Principala diferenta fata de alte tipuri de carduri este ca la cele co-branded posesorii primesc reduceri sau puncte de fidelitate la fiecare utilizare.
"Tendinta de folosire a cardurilor co-branded pentru plati cotidiene se va accentua pe masura ce comerciantii si banca emitenta vor atasa tot mai multe beneficii pe aceste carduri, ceea ce in final va duce la cresterea volumelor tranzactionate pe card la comercianti", a declarat pentru gandul Catalin Cretu, director general pentru Romania al Visa Europe.
In general, dobanda anuala efectiva (DAE) la aceste carduri este cuprinsa intre 20% si 55%, iar perioada de gratie de 50-60 de zile. Limita maxima de creditare poate ajunge pana la 20.000 de lei.
Reduceri de pret la cat mai multi comercianti
Catalin Cretu spune ca noua tendinta este ca bancile sa negocieze discounturi pentru clienti cu mai multi comercianti reuniti intr-un program de fidelizare, astfel incat detinatorul de card sa aiba acces la reduceri de pret oferite de mai multi comercianti parteneri
In general, cardurile co-branded pot fi folosite si pentru retragerea de numerar de la bancomate, pentru achizitia de produse si servicii de la comerciantii acceptanti sau pentru plati online.
Unde se folosesc cel mai des cardurile co-branded
In ceea ce priveste domeniile comerciantilor preferati de posesori ca parteneri pentru un card co-branded, un studiu comandat de MasterCard anul trecut arata ca romanii isi doresc un card co-branded cu supermarketuri sau hipermarketuri (in proportie de 76% din raspunsuri), cu magazine de haine si incaltaminte (39%), cu farmacii (24%), cu benzinarii (23%) si cu agentii de turism (14%).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului