Cu cat se va scumpi mancarea la Carrefour
Data publicarii: 02-02-2011 | ActualitatePresedintele Carrefour, Lars Olofsson, dezvaluie, intr-un interviu acordat presei franceze, elemente din strategia retailerului pe acest an.
Lars Olofsson a explicat ca majorarile de pret care ar putea fi operate de producatorii de bunuri alimentare nu vor fi transferate decat partial in preturile din magazin. "In acest an, producatorii solicita o crestere a preturilor de 5-6%. Tinand cont de puterea noastra de cumparare, la nivel global, inflatia in raioanele noastre de marfuri alimentare nu ar trebui sa depaseasca 2% in 2011" spune bossul Carrefour, declaratia survenind in perioada in care au loc negocierile anuale cu furnizorii.
Mai multe produse sub marca proprie
Olofsson pare decis sa lucreze si la un element de imagine, dat fiind ca, in continuare, Carrefour este perceput mai scump decat este in realitate. "Perceptia asupra preturilor noastre s-a ameliorat, in Franta. Am inversat trendul, ne-am intors la nivelul lui 2008, dar nu ajunge. Urmeaza sa lansam noi campanii comerciale si mai ales sa venim cu noi produse sub marca Carrefour, din stembrie. Acum, vanzarile de produse sub marca proprie reprezinta 25% din cifra noastra de afaceri, dar cred ca putem ajunge la 40%" spune Oloffson.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani