Rezultatele irelevante la cautari, principala problema a Google
Data publicarii: 02-02-2011 | IT&CGigantul american Google, numarul unu in cautarile pe internet, se afla in fata celei mai mari provocari: sa scape de armata de "spammeri" de care s-a inconjurat - adica de proprietarii de site-uri care au invatat cum trebuie sa arate si ce trebuie sa contina o pagina web pentru a aparea cat mai sus in cautarile facute de utilizatori pe internet, chiar in conditiile in care pe pagina nici macar nu se gaseste de fapt raspunsul la intrebari, scrie cotidianul britanic The Guardian.
"Exista deci probleme acasa la Google. Agitatia nu este insa in interiorul companiei, ci in randul clientilor care incep sa descopere ca atunci cand realizeaza diferite cautari pe net - de exemplu pentru a evalua sau cumpara diferite produse consumer - cum sunt masinile de spalat vase sau husele pentru iPhone 4 - sau daca vor sa gaseasca un site util care sa le raspunda unor intrebari, rezultatele Google sunt pline de spam - de rezultate irelevante", scrie The Guardian.
In fapt, problema care a afectat prima generatie de motoare de cautare - cum este Altavista, pare acum sa devina din ce in ce mai vizibila si in cazul Google, care s-a distantat la inceput de rivalii sai tocmai pentru ca filtra atat de eficient spamul, comenteaza publicatia britanica.
Nu este insa vorba doar de rezultatele la cautarile efectuate pentru a cumpara diferite produse, servicii sau echipamente, ci si de cercetarile academice. Intr-un articol publicat pe blogul de tehnologie TechCrunch, Vivek Wadhwa - de la Universitatea Berkeley din California, povesteste cum le-a cerut studentilor sa realizeze o cercetare despre fondurile de investitii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului