Romanii se imbraca de pe Internet in 2011
Data publicarii: 20-01-2011 | LifestyleMai mult de 10% dintre internautii romani au ales sa cumpere haine de pe Internet la finalul lui 2010. Conform statisticilor furnizate de Okazii.ro, cel mai mare site de comert online din Romania, vanzarile online de imbracaminte se vor tripla pana la finele anului.
In plina recesiune, comertul online cu articole de imbracaminte, incaltaminte si accesorii a cunoscut cresteri importante, depasind estimarile specialistilor pentru piata din Romania.
Prin Okazii.ro s-au cumparat de doua ori mai multe rochii decat stick-uri USB
"E inteligent sa cumperi online, iar utilizatorii nostri descopera asta in fiecare zi. Poti sa intri in zeci de magazine in numai cateva minute si sa gasesti cu siguranta marimea si culoarea potrivite", spune Cristian Darie, manager Okazii.ro. Statisticile invocate de acesta arata ca in decembrie 2010 s-au cumparat prin Okazii.ro de doua ori mai multe rochii decat stick-uri USB.
In 2010, de pe Okazii.ro s-au cumparat 40.000, 70.000 de perechi de pantofi sport si 50.000 de perechi de blugi. Produsele de fashion au fost in top 3 categorii, din punct de vedere al numarului de tranzactii online in Romania, fiind surclasate numai de Telefoane si IT&C. Cu peste 100.000 de produse listate in categoria Imbracaminte/Incaltaminte si peste 2.2 milioane de vizitatori lunar, Okazii.ro este un barometru al trendurilor de cumparare online.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman