Brokerii dau mii de euro sa apara pe Google langa Fondul Proprietatea
Data publicarii: 20-01-2011 | BursaMai multe societati de brokeraj au alocat bugete de cateva mii de euro pentru a aparea primele pe internet atunci cand investitorii cauta pe Google informatii despre Fondul Proprietatea. Miza este data de comisioanele din tranzactii pe care brokerii le-ar putea incasa daca utilizatorii decid sa cumpere sau sa vanda actiuni la fond prin intermediul lor.
La o simpla cautare pe Google a termenului "Fondul Proprietatea " apar drept rezultate website-urile societatilor de brokeraj Ieba Trust, Estinvest, Prime Transaction, Tradeville si Goldring, bine pozitionate in partea de sus a paginii, in fata site-ului oficial al Fondului Proprietatea.
AdWords, serviciul de publicitate online platita al Google care functioneaza dupa metoda cost pe clic, le permite acestor brokeri sa se promoveze alaturi de cel mai fierbinte subiect al momentului - Fondul Proprietatea. Mai mult, unii dintre acestia, precum societatea Estinvest din Focsani, au lansat site-uri proprii dedicate Fondului Proprietatea.
"Inca de anul trecut am lansat un website de informare despre Fondul Proprietatea, iar acum acesta functioneaza drept un instrument de marketing menit sa creasca vizibilitatea societatii de brokeraj. Investitia societatii in lansarea site-ului si in publicitatea online prin AdWords se ridica la cateva mii de euro", a spus Lucian Isac, directorul general al societatii Estinvest.
O pagina dedicata Fondului Proprietatea are si societatea de brokeraj Prime Transaction, al carei website apare drept primul rezultat imediat sub caseta de "cautare".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman