Agentiile si-au lansat deja ofertele de early booking pentru vara
Data publicarii: 23-12-2010 | TurismAgentiile de turism s-au grabit sa lanseze pachetele de servicii, dupa reculul de doua cifre al vanzarilor
Anul 2010 a stat sub semnul ofertelor speciale si nici 2011 nu pare sa fie altfel. Deja agentiile de turism au introdus pe piata ofertele de inscrieri timpurii (early booking) pentru primavaravara anului 2011, alarmate probabil de scaderea incasarilor cu aproximativ 15% numai in perioada Sarbatorilor.
Cei care se hotarasc din timp pot beneficia astfel de tarife mai mici cu pana la 20% comparativ cu pretul de catalog. De Revelion sunt active oferte last-minute, cu reduceri de 5%.
An greu pentru industria ospitalitatii din Romania, care se pregateste de un bilant negativ al activitatii in 2010. Redu-cerea numarului de romani care si-au permis vacante in acest an, a perioadei sejurului mediu, de la sapte la cinci nopti, si a bugetelor alocate calatoriilor s-au oglin-dit in incasarile operatorilor din do-meniu, care au fost nevoiti sa taie din tarife si sa introduca in oferte unele servicii suplimentare. Trebuie amintita si o alta schimbare a comportamentului de consum al romanilor, numarul celor care au ales sa rezerve direct de la hotel pachete de servicii turistice, inclusiv pe internet, majorandu-se consistent in ultimul an. Chiar si asa, multe dintre hotelurile autohtone au ramas cu ca-merele goale, iar agentiile cu destule bilete nevandute. Pe litoral, de exemplu, gradul de ocupare mediu in sezonul estival a fost de 60% , iar incasarile s-au diminuat cu 25% in acest an comparativ cu 2009, potrivit Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT). Nici in sezonul de iarna lucrurile nu au stat mai bine. "Circulatia turistica in perioada Sarba-torilor de iarna va stagna la nivelul din 2009, iar incasarile agentiilor vor scadea cu pana la 15%, desi cere-rea pentru Craciun a crescut usor, atat pe seg-mentul intern, cat si pe cel extern, esti-meaza ANAT.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului