Aviva Asigurari de Viata mizeaza pe cresterea subscrierilor din prime
Data publicarii: 22-12-2010 | Finante-BanciBugetul de venituri si cheltuieli al Aviva Asigurari de Viata prevede cresterea subscrierilor in 2011 fata de rezultatele din acest an, care se vor situa sub nivelul consemnat in 2009, cand primele au atins 101,95 milioane de lei, a declarat directorul general al companiei, Mihai Popescu.
In 2009, Aviva Asigurari de Viata a subscris prime de 101,95 milioane de lei, in scadere cu 5,1% fata de anul precedent, si a raportat pierderi de 13,45 milioane de lei. Comparativ cu 2008, pierderile au scazut cu 36,9%.
"Nu vreau sa avansez un procentaj in privinta avansului primelor in 2011. Ma-jo-rarea primelor va fi sustinuta de cresterea valorii primei medii si incheierea de noi contracte, respectiv atragerea de noi clienti. Practic, bugetul urmareste crearea unui portofoliu de contracte de calitate, care sa asigure o crestere sanatoasa a veniturilor companiei pe termen lung", a spus Mihai Popescu.
Integral in Financiarul
In 2009, Aviva Asigurari de Viata a subscris prime de 101,95 milioane de lei, in scadere cu 5,1% fata de anul precedent, si a raportat pierderi de 13,45 milioane de lei. Comparativ cu 2008, pierderile au scazut cu 36,9%.
"Nu vreau sa avansez un procentaj in privinta avansului primelor in 2011. Ma-jo-rarea primelor va fi sustinuta de cresterea valorii primei medii si incheierea de noi contracte, respectiv atragerea de noi clienti. Practic, bugetul urmareste crearea unui portofoliu de contracte de calitate, care sa asigure o crestere sanatoasa a veniturilor companiei pe termen lung", a spus Mihai Popescu.
Integral in Financiarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului