Groupama lanseaza primul produs de asigurari de viata
Data publicarii: 16-12-2010 | Finante-BanciGroupama, ocupanta locului al patrulea in clasamentul general al companiilor de asigurari, a lansat o asigurare de viata de tip unit-linked (cu componenta investitionala), acesta fiind primul sau produs pe segmentul asigurarilor de viata.
Perioada de asigurare este fixa, de cinci ani, iar prima de asigurare se plateste o singura data, la inceputul contractului de asigurare. Produsul se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani, cetateni romani sau straini, iar suma minima care poate fi investita este de 3.000 de lei.
Beneficiile asigurarii - protectia si investitia - nu sunt supuse impozitarii.
Perioada de asigurare este fixa, de cinci ani, iar prima de asigurare se plateste o singura data, la inceputul contractului de asigurare. Produsul se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani, cetateni romani sau straini, iar suma minima care poate fi investita este de 3.000 de lei.
Beneficiile asigurarii - protectia si investitia - nu sunt supuse impozitarii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului