Groupama lanseaza primul produs de asigurari de viata
Data publicarii: 16-12-2010 | Finante-BanciGroupama, ocupanta locului al patrulea in clasamentul general al companiilor de asigurari, a lansat o asigurare de viata de tip unit-linked (cu componenta investitionala), acesta fiind primul sau produs pe segmentul asigurarilor de viata.
Perioada de asigurare este fixa, de cinci ani, iar prima de asigurare se plateste o singura data, la inceputul contractului de asigurare. Produsul se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani, cetateni romani sau straini, iar suma minima care poate fi investita este de 3.000 de lei.
Beneficiile asigurarii - protectia si investitia - nu sunt supuse impozitarii.
Perioada de asigurare este fixa, de cinci ani, iar prima de asigurare se plateste o singura data, la inceputul contractului de asigurare. Produsul se adreseaza persoanelor cu varste cuprinse intre 16 si 70 de ani, cetateni romani sau straini, iar suma minima care poate fi investita este de 3.000 de lei.
Beneficiile asigurarii - protectia si investitia - nu sunt supuse impozitarii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani