Servicii bancare la Posta Romana
Data publicarii: 14-12-2010 | Finante-BanciCompania Nationala 'Posta Romana' se afla in tratative cu o serie de firme si parteneri pentru dezvoltarea si implementarea in viitor a serviciilor financiar-bancare si de asigurari, a declarat, marti, pentru Agerpres, Aurica Popa, director executiv in cadrul CNPR.
'N-am putea vorbi de transformarea Postei Romane intr-o banca. In schimb, acest sistem despre care vorbiti (oferirea de servicii financiar-bancare si de asigurari, n.r.) dorim sa-l implementam si suntem deja cu cativa pasi facuti in acest sens. Nu este un proiect finalizat, dar am demarat intalniri cu parteneri doritori (...) Au inceput negocieri pentru toate serviciile - financiar, bancar si de asigurari. In acest moment, suntem in negocieri cu mai multe firme, cu mai multi parteneri si cand o sa se finalizeze, o sa fiti primii informati', a precizat Popa.
Intrebata cand preconizeaza ca va fi implementat noul sistem, reprezentanta CNPR a evitat sa dea un raspuns, mentionand ca nu intra in competentele sale sa ofere o astfel de estimare.
Intr-un interviu acordat in numarul din luna noiembrie al publicatiei 'Postasul', editata de catre CNPR, Valerian Vreme, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, a declarat ca Posta Romana ar trebui sa-si indrepte atentia si catre oferirea de servicii financiar-bancare si de asigurari, dar fara sa neglijeze rolul de baza, acela de distributie a scrisorilor.
'N-am putea vorbi de transformarea Postei Romane intr-o banca. In schimb, acest sistem despre care vorbiti (oferirea de servicii financiar-bancare si de asigurari, n.r.) dorim sa-l implementam si suntem deja cu cativa pasi facuti in acest sens. Nu este un proiect finalizat, dar am demarat intalniri cu parteneri doritori (...) Au inceput negocieri pentru toate serviciile - financiar, bancar si de asigurari. In acest moment, suntem in negocieri cu mai multe firme, cu mai multi parteneri si cand o sa se finalizeze, o sa fiti primii informati', a precizat Popa.
Intrebata cand preconizeaza ca va fi implementat noul sistem, reprezentanta CNPR a evitat sa dea un raspuns, mentionand ca nu intra in competentele sale sa ofere o astfel de estimare.
Intr-un interviu acordat in numarul din luna noiembrie al publicatiei 'Postasul', editata de catre CNPR, Valerian Vreme, ministrul Comunicatiilor si Societatii Informationale, a declarat ca Posta Romana ar trebui sa-si indrepte atentia si catre oferirea de servicii financiar-bancare si de asigurari, dar fara sa neglijeze rolul de baza, acela de distributie a scrisorilor.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des