Cel mai important factor in decizia de a cumpara din magazinele online

Data publicarii: 09-12-2010 | Diverse
Solutionarea eventualelor reclamatii este atributul considerat a fi cel mai important in decizia de a cumpara dintr-un anumit magazin online, conform unui sondaj efectuat de iVox.ro.

Solutionarea eventualelor reclamatii surclaseaza disponibilitatea stocurilor sau varieteatea gamei de produse. 80.4% dintre respondenti au considerat ca aceasta caracteristica este foarte importanta. Brandul magazinului insa, este considerat cel mai putin important atribut de catre 11,2 % dintre respondenti, chiar daca reputatia Si brandul magazinului sunt cele care transmit aceasta incredere in solutionarea eventualelor reclamatii in momentul alegerii unui anumit magazin.


In urma studiului, se arata ca decizia achizitionarii unui produs electronic sau electrocasnic poate fi influentata in mare masura de o serie de caracteristici intrinseci produsului. Astfel, rezultatele obtinute arata ca datele tehnice ale produselor ocupa primul loc (32,10%), fiind urmate de pret (29.54%) Si garantie (25.20 %), in decizia de a cumpara un anumit produs. Garantia oferita produselor este "foarte importanta" pentru 50.69% dintre respondenti, iar pretul pentru 59.41%.

 

integral in: capital.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: