Brandul turistic al Romaniei a fost lansat in Germania
Data publicarii: 06-12-2010 | TurismBrandul turistic al Romaniei a fost lansat pe piata germana la sfarsitul saptamanii trecute, in cadrul unui eveniment organizat la Munchen, cu aceasta ocazie fiind definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care va opera din 2011 curse charter din Nurnberg catre Constanta.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), la eveniment au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom si Air Berlin), presa locala si nationala, precum si reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din Munchen.
"Au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala. In cadrul dezbaterilor, cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania" spun reprezentantii MRDT.
Totdata, in cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nurnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Dusseldorf, Berlin, Hamburg si Viena.
De asemenea, se precizeaza in comunicatul ministerului, in urma discutiilor purtate de reprezentantii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.
"Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la Munchen il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia (a treia piata consumatoare de produse de turism de sanatate din Europa)", se mai arata in comunicat..
Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anuntat, la Munchen, ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani, importanta fiind si extinderea colaborarii MDRT cu ITS in domeniul calatoriilor in orase, prin includerea de noi hoteluri in cataloagele sale, datorita cresterii cererii cu 20% in ultimul an.
FTI (Frosch Touristik International) va vinde Romania, ca destinatie turistica, incepand din 2011, oferta turistica a Romaniei fiind prezentata pe parcursul a 20 de pagini in cataloagele tour operatorului si continand: sejururi pe litoral, calatorii in orase, circuite culturale si circuite individuale.
In primele noua luni ale acestui an Romania a fost vizitata de 310.483 de turisti germani.
Potrivit unui comunicat transmis luni de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT), la eveniment au participat directorii de produs pentru Romania ai celor mai importante concerne turistice germane (TUI, ITS, Dertour, ADAC Reisen, Messerschmidt Reisen, FTI), companii aeriene (precum Tarom si Air Berlin), presa locala si nationala, precum si reprezentanti ai Consulatului General al Romaniei din Munchen.
"Au fost prezentate componentele brandului turistic al Romaniei, elementele de diferentiere (natura, cultura, autenticitate), rezultate ale studiilor efectuate pe piata germana, produsele cheie identificate si identitatea vizuala. In cadrul dezbaterilor, cei mai importanti actori ai turismului german au considerat ca noua pozitionare a Romaniei are sanse sa fie foarte bine perceputa de publicul german, apreciind ca o abordare proaspata, activa si autentica va atrage dupa sine mai multi turisti germani in Romania" spun reprezentantii MRDT.
Totdata, in cadrul acestui eveniment a fost definitivat si acordul de colaborare cu compania aeriana Air Berlin, care, incepand din anul 2011, va opera curse charter din Nurnberg catre Constanta, cu zboruri colectoare din Dusseldorf, Berlin, Hamburg si Viena.
De asemenea, se precizeaza in comunicatul ministerului, in urma discutiilor purtate de reprezentantii MDRT cu cei ai concernului german TUI, au fost identificate o serie de actiuni comune care urmeaza sa se deruleze pentru revenirea, din anul 2012, a tour operatorului TUI Nordic in Romania.
"Un alt aspect abordat in cadrul intalnirilor de la Munchen il constituie introducerea produsului balnear si de welness romanesc in oferta TUI Vital, oferta care ar putea fi preluata atat de divizia Germania, cat si de divizia Scandinavia (a treia piata consumatoare de produse de turism de sanatate din Europa)", se mai arata in comunicat..
Operatorul german ITS, marca a concernului REWE, al doilea mare tour operator german din punctul de vedere al profitului, a anuntat, la Munchen, ca va integra Delta Dunarii in programul oferit turistilor germani, importanta fiind si extinderea colaborarii MDRT cu ITS in domeniul calatoriilor in orase, prin includerea de noi hoteluri in cataloagele sale, datorita cresterii cererii cu 20% in ultimul an.
FTI (Frosch Touristik International) va vinde Romania, ca destinatie turistica, incepand din 2011, oferta turistica a Romaniei fiind prezentata pe parcursul a 20 de pagini in cataloagele tour operatorului si continand: sejururi pe litoral, calatorii in orase, circuite culturale si circuite individuale.
In primele noua luni ale acestui an Romania a fost vizitata de 310.483 de turisti germani.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului