Tranzactiile esuate va scot bani de pe card fara sa simtiti
Data publicarii: 26-11-2010 | Finante-BanciCine nu da atentie tranzactiilor esuate cu cardul, fie ca se intampla la ATM, fie la POS sau online, risca sa descopere ca plateSte de doua ori acelaSi produs sau serviciu.
Mergi la magazin, ajungi cu caruciorul plin la casa si vrei sa platesti cu cardul, dar te trezesti ca POS-ul refuza sa proceseze tranzactia. Daca nu ai cash, esti pus intr-o situatie cel putin enervanta. Te duci la ATM, dar, dintr-un motiv sau altul, desi stii sigur ca ai bani in cont, masinaria refuza sa ti-i elibereze. Ori vrei sa cumperi ceva sau sa faci o rezervare pe internet, dar in locul mesajului de confirmare primesti unul de eroare.
Cati dintre noi verificam, dupa astfel de incidente, ce s-a intamplat in contul nostru? Ar trebui sa o facem de fiecare data, caci, nu de putine ori, tranzactiile aparent neconcretizate se soldeaza, de fapt, cu retragerea sumei respective. De exemplu, un cititor al banknews.ro, Cristian, spunea in iulie 2008: "Am patit ceva similar la un bancomat. Am facut o verificare a soldului, am cerut extragerea a 910 lei, dar am primit mesajul «Tranzactie intrerupta din cauza unei defectiuni», dupa care soldul meu a aparut cu 910 lei mai mic."
Mergi la magazin, ajungi cu caruciorul plin la casa si vrei sa platesti cu cardul, dar te trezesti ca POS-ul refuza sa proceseze tranzactia. Daca nu ai cash, esti pus intr-o situatie cel putin enervanta. Te duci la ATM, dar, dintr-un motiv sau altul, desi stii sigur ca ai bani in cont, masinaria refuza sa ti-i elibereze. Ori vrei sa cumperi ceva sau sa faci o rezervare pe internet, dar in locul mesajului de confirmare primesti unul de eroare.
Cati dintre noi verificam, dupa astfel de incidente, ce s-a intamplat in contul nostru? Ar trebui sa o facem de fiecare data, caci, nu de putine ori, tranzactiile aparent neconcretizate se soldeaza, de fapt, cu retragerea sumei respective. De exemplu, un cititor al banknews.ro, Cristian, spunea in iulie 2008: "Am patit ceva similar la un bancomat. Am facut o verificare a soldului, am cerut extragerea a 910 lei, dar am primit mesajul «Tranzactie intrerupta din cauza unei defectiuni», dupa care soldul meu a aparut cu 910 lei mai mic."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business