Tranzactiile esuate va scot bani de pe card fara sa simtiti
Data publicarii: 26-11-2010 | Finante-BanciCine nu da atentie tranzactiilor esuate cu cardul, fie ca se intampla la ATM, fie la POS sau online, risca sa descopere ca plateSte de doua ori acelaSi produs sau serviciu.
Mergi la magazin, ajungi cu caruciorul plin la casa si vrei sa platesti cu cardul, dar te trezesti ca POS-ul refuza sa proceseze tranzactia. Daca nu ai cash, esti pus intr-o situatie cel putin enervanta. Te duci la ATM, dar, dintr-un motiv sau altul, desi stii sigur ca ai bani in cont, masinaria refuza sa ti-i elibereze. Ori vrei sa cumperi ceva sau sa faci o rezervare pe internet, dar in locul mesajului de confirmare primesti unul de eroare.
Cati dintre noi verificam, dupa astfel de incidente, ce s-a intamplat in contul nostru? Ar trebui sa o facem de fiecare data, caci, nu de putine ori, tranzactiile aparent neconcretizate se soldeaza, de fapt, cu retragerea sumei respective. De exemplu, un cititor al banknews.ro, Cristian, spunea in iulie 2008: "Am patit ceva similar la un bancomat. Am facut o verificare a soldului, am cerut extragerea a 910 lei, dar am primit mesajul «Tranzactie intrerupta din cauza unei defectiuni», dupa care soldul meu a aparut cu 910 lei mai mic."
Mergi la magazin, ajungi cu caruciorul plin la casa si vrei sa platesti cu cardul, dar te trezesti ca POS-ul refuza sa proceseze tranzactia. Daca nu ai cash, esti pus intr-o situatie cel putin enervanta. Te duci la ATM, dar, dintr-un motiv sau altul, desi stii sigur ca ai bani in cont, masinaria refuza sa ti-i elibereze. Ori vrei sa cumperi ceva sau sa faci o rezervare pe internet, dar in locul mesajului de confirmare primesti unul de eroare.
Cati dintre noi verificam, dupa astfel de incidente, ce s-a intamplat in contul nostru? Ar trebui sa o facem de fiecare data, caci, nu de putine ori, tranzactiile aparent neconcretizate se soldeaza, de fapt, cu retragerea sumei respective. De exemplu, un cititor al banknews.ro, Cristian, spunea in iulie 2008: "Am patit ceva similar la un bancomat. Am facut o verificare a soldului, am cerut extragerea a 910 lei, dar am primit mesajul «Tranzactie intrerupta din cauza unei defectiuni», dupa care soldul meu a aparut cu 910 lei mai mic."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău