Retailul in revenire catre nivelul anterior crizei
Data publicarii: 26-11-2010 | ActualitateCu toate acestea, pentru 2011 nu se asteapta o revenire a investitiilor importante in dezvoltarile de retail
Stabilitatea de astazi va face loc in 2011 unei reveniri in sectorul de retail legate de piata spatiilor existente, dar in continuare cu o diferentiere puternica intre locatiile de prim-rang si cele secundare. In acelasi timp, la nivel european, competitia dintre retaileri pentru cel mai bun spatiu s-a ascutit. Pe fondul unei reveniri economice globale neregulate vor exista diferente importante in ceea ce priveste performantele diferitelor piete de retail cu cresteri accentuate in unele tari si performante reduse in altele, se arata in ultimul raport Cushman&Wakefield.
Unul din factorii-cheie pentru retailul european este indicele de incredere al consumatorilor (Consumer Confidence Index) care la nivel european a capatat o tendinta de revenire la cotele de dinaintea declansarii crizei economice. Astfel, in cel de-al treilea trimestru al acestui an, increderea consumatorilor a crescut in Europa de Vest cu 52%, exceptie facand doar Marea Britanie (-65%) si Portugalia (-26%), dar a scazut in Europa de Sud si Est, cu 13%. In aceste regiuni, doar Cehia, Romania si Grecia au inregistrat scaderi peste medie, de -19%, -17%, respectiv -70%.
Stabilitatea de astazi va face loc in 2011 unei reveniri in sectorul de retail legate de piata spatiilor existente, dar in continuare cu o diferentiere puternica intre locatiile de prim-rang si cele secundare. In acelasi timp, la nivel european, competitia dintre retaileri pentru cel mai bun spatiu s-a ascutit. Pe fondul unei reveniri economice globale neregulate vor exista diferente importante in ceea ce priveste performantele diferitelor piete de retail cu cresteri accentuate in unele tari si performante reduse in altele, se arata in ultimul raport Cushman&Wakefield.
Unul din factorii-cheie pentru retailul european este indicele de incredere al consumatorilor (Consumer Confidence Index) care la nivel european a capatat o tendinta de revenire la cotele de dinaintea declansarii crizei economice. Astfel, in cel de-al treilea trimestru al acestui an, increderea consumatorilor a crescut in Europa de Vest cu 52%, exceptie facand doar Marea Britanie (-65%) si Portugalia (-26%), dar a scazut in Europa de Sud si Est, cu 13%. In aceste regiuni, doar Cehia, Romania si Grecia au inregistrat scaderi peste medie, de -19%, -17%, respectiv -70%.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani