Top 12 cele mai eficiente dieseluri compacte
Data publicarii: 26-11-2010 | AutoNoul clasament ADAC arata care sunt costurile reale ale masinilor.
Pana vor deveni populare si, evident, accesibile, autovehiculele electrice, masinile propulsate cu motorina raman cele mai economice, nu doar din punctul de vedere al consumului, ci si al costurilor de utilizare. Ultimele calcule, facute de ADAC pe modele compacte disponibile pe piata europeana, au condus la cel mai recent clasament al motoarelor diesel eficiente.
Clasamentul valabil pentru segmentul compact in luna octombrie 2010, realizat de ADAC, ia in calcul toate propulsoarele diesel de pe piata in segmentul respectiv, raportate la costurile de exploatare pe parcursul vietii unui automobil. Acesta este stabilit statistic, la o medie de 15.000 km anual, respectiv o perioada de detinere in proprietate de patru ani, aceasta fiind in principiu si media europeana. Mai departe sunt calculate costurile de utilizare ale unui automobil, in care sunt incluse, incepand de la pretul de achizitie, carburantul consumat, taxe, asigurari, revizii si reparatii postga-rantie. La final, din toate aceste costuri se scade valoarea medie de revanzare a automobilului respectiv, astfel incat rezulta costul final pe care proprietarul il plateste in cei patru ani.
Pana vor deveni populare si, evident, accesibile, autovehiculele electrice, masinile propulsate cu motorina raman cele mai economice, nu doar din punctul de vedere al consumului, ci si al costurilor de utilizare. Ultimele calcule, facute de ADAC pe modele compacte disponibile pe piata europeana, au condus la cel mai recent clasament al motoarelor diesel eficiente.
Clasamentul valabil pentru segmentul compact in luna octombrie 2010, realizat de ADAC, ia in calcul toate propulsoarele diesel de pe piata in segmentul respectiv, raportate la costurile de exploatare pe parcursul vietii unui automobil. Acesta este stabilit statistic, la o medie de 15.000 km anual, respectiv o perioada de detinere in proprietate de patru ani, aceasta fiind in principiu si media europeana. Mai departe sunt calculate costurile de utilizare ale unui automobil, in care sunt incluse, incepand de la pretul de achizitie, carburantul consumat, taxe, asigurari, revizii si reparatii postga-rantie. La final, din toate aceste costuri se scade valoarea medie de revanzare a automobilului respectiv, astfel incat rezulta costul final pe care proprietarul il plateste in cei patru ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani