Top 12 cele mai eficiente dieseluri compacte
Data publicarii: 26-11-2010 | AutoNoul clasament ADAC arata care sunt costurile reale ale masinilor.
Pana vor deveni populare si, evident, accesibile, autovehiculele electrice, masinile propulsate cu motorina raman cele mai economice, nu doar din punctul de vedere al consumului, ci si al costurilor de utilizare. Ultimele calcule, facute de ADAC pe modele compacte disponibile pe piata europeana, au condus la cel mai recent clasament al motoarelor diesel eficiente.
Clasamentul valabil pentru segmentul compact in luna octombrie 2010, realizat de ADAC, ia in calcul toate propulsoarele diesel de pe piata in segmentul respectiv, raportate la costurile de exploatare pe parcursul vietii unui automobil. Acesta este stabilit statistic, la o medie de 15.000 km anual, respectiv o perioada de detinere in proprietate de patru ani, aceasta fiind in principiu si media europeana. Mai departe sunt calculate costurile de utilizare ale unui automobil, in care sunt incluse, incepand de la pretul de achizitie, carburantul consumat, taxe, asigurari, revizii si reparatii postga-rantie. La final, din toate aceste costuri se scade valoarea medie de revanzare a automobilului respectiv, astfel incat rezulta costul final pe care proprietarul il plateste in cei patru ani.
Pana vor deveni populare si, evident, accesibile, autovehiculele electrice, masinile propulsate cu motorina raman cele mai economice, nu doar din punctul de vedere al consumului, ci si al costurilor de utilizare. Ultimele calcule, facute de ADAC pe modele compacte disponibile pe piata europeana, au condus la cel mai recent clasament al motoarelor diesel eficiente.
Clasamentul valabil pentru segmentul compact in luna octombrie 2010, realizat de ADAC, ia in calcul toate propulsoarele diesel de pe piata in segmentul respectiv, raportate la costurile de exploatare pe parcursul vietii unui automobil. Acesta este stabilit statistic, la o medie de 15.000 km anual, respectiv o perioada de detinere in proprietate de patru ani, aceasta fiind in principiu si media europeana. Mai departe sunt calculate costurile de utilizare ale unui automobil, in care sunt incluse, incepand de la pretul de achizitie, carburantul consumat, taxe, asigurari, revizii si reparatii postga-rantie. La final, din toate aceste costuri se scade valoarea medie de revanzare a automobilului respectiv, astfel incat rezulta costul final pe care proprietarul il plateste in cei patru ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău