Cardurile de credit sunt utilizate cel mai frecvent la cumparaturi
Data publicarii: 23-11-2010 | Finante-Banci
Avantajele clientilor: dobanda zero in perioada de gratie sau discounturi la magazinele partenere
Bancile promoveaza intens in aceasta perioada cardurile de credit. Dar, spre deosebire de perioada de euforie dinainte de criza, cand intrecerea se dadea pe acordarea de limite de credit cat mai mari, acum asistam la o schimbare de abordare. Institutiile de credit incearca sa-si con-vinga clientii sa utilizeze cat mai frec-vent cardurile, in special la platile la comer-cianti sau alti furnizori de servicii, precum si pe internet.
Cardurile de credit reprezinta un instrument de plata care se adreseaza unei game largi de clienti. Prin acest produs se stabileste o relatie pe perioada indelungata intre banca si clienti, spune Titi-Aurelian Stoenescu, director Car-duri in cadrul Raiffeisen Bank. Ritmul in care banca emite noi carduri s-a mentinut in acest an, in pofida ina-spri-rii conditiilor economice, ceea ce arata potentialul pietei. "In primele 10 luni din 2010 au fost acordate aproximativ acelasi numar de carduri de credit ca si in anul pre-ce-dent. Totusi, comparativ cu perioa-da similara din 2008, volumul este mai mic, pe fondul contractarii puter-nice a pietei, coroborat cu scaderea puterii de cum-parare a clientilor", explica Stoe-nescu.
Bancile promoveaza intens in aceasta perioada cardurile de credit. Dar, spre deosebire de perioada de euforie dinainte de criza, cand intrecerea se dadea pe acordarea de limite de credit cat mai mari, acum asistam la o schimbare de abordare. Institutiile de credit incearca sa-si con-vinga clientii sa utilizeze cat mai frec-vent cardurile, in special la platile la comer-cianti sau alti furnizori de servicii, precum si pe internet.
Cardurile de credit reprezinta un instrument de plata care se adreseaza unei game largi de clienti. Prin acest produs se stabileste o relatie pe perioada indelungata intre banca si clienti, spune Titi-Aurelian Stoenescu, director Car-duri in cadrul Raiffeisen Bank. Ritmul in care banca emite noi carduri s-a mentinut in acest an, in pofida ina-spri-rii conditiilor economice, ceea ce arata potentialul pietei. "In primele 10 luni din 2010 au fost acordate aproximativ acelasi numar de carduri de credit ca si in anul pre-ce-dent. Totusi, comparativ cu perioa-da similara din 2008, volumul este mai mic, pe fondul contractarii puter-nice a pietei, coroborat cu scaderea puterii de cum-parare a clientilor", explica Stoe-nescu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani