Industria produselor de lux a supravietuit fara mari probleme crizei
Data publicarii: 22-11-2010 | Lifestyle
Criza? Care criza? Ne-am putea pune aceasta intrebare daca ar fi sa ne luam dupa ce se intimpla in acest weekend in capitala Austriei. "Luxury, please" este numele salonului international cu vinzare de produse de lux care a atras, de vineri, in fostul palat imperial Hofburg din Viena aproape 20.000 de oameni. Asta in conditiile in care numai intrarea costa 39 de euro, iar o mare parte a clientilor este venita din Rusia.
Doar citeva exemple de marci: bijuterii Chopard sau Cartier, masini Rolls Royce, Mercedes sau Aston Martin. Exemple de preturi - o masa de sticla amplasata pe plante vii costa aproape 40 de mii de euro, iar o cada de lemn fabricata cu tehnologii din Formula1 ajunge la 20 de mii de euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile