MasterCard: consumatorii doresc recompense valoroase pentru cumparaturile zilnice
Data publicarii: 07-09-2006Rezultatele arata ca din ce in ce mai multi posesori de carduri doresc recompense valoroase, respondentii optand pentru discount-uri la excursiile de weekend in orasele europene (33%), intrari libere la cinematograf, teatru sau bilete la concerte (26%), sedinte gratuite de spa (25%), ori reamenajarea casei sau a gradinii (24%).
Cu toate acestea, consumatorii apreciaza mult bonusurile valorice de la retailerii pe care ii viziteaza zilnic. 65% dintre cei intervievati doresc un card de credit care sa le ofere reduceri la cumparaturile pe care le efectueaza si 57% doresc sa primeasca, la sfarsitul anului, recompense in numerar, ca procent din valoarea cumparaturilor efectuate. Supermarket-urile (41%) si benzinariile (31%) sunt sectoarele de activitate de unde consumatorii doresc sa primeasca recompense cel mai des.
Rezultatele studiului arata ca personalizarea recompenselor este cheia care duce la cresterea preferintelor consumatorilor in ceea ce priveste cardurile de credit co-branded. Sase din zece (59%) respondenti au spus ca ar fi interesati de un card de credit care sa le ofere beneficii flexibile, permitandu-le sa schimbe modalitatea in care folosesc punctele de recompense oricat de des doresc.
Frederic Conrads, Head of Cobranding, MasterCard Europe, spune:
"Consumatorii, conform studiului nostru, privesc bonusurile de pe cardurile de credit foarte pragmatic. Ei doresc sa poata beneficia de recompense variate, de la reducerile obtinute la benzinarii la vacantele de un weekend in strainatate. Un card care sa le permita sa aleaga ce doresc, cand doresc, poate deveni cel mai utilizat card din portofel."
Ce spune cardul tau de credit despre tine?
Studiul arata ca o treime dintre consumatorii europeni sunt atrasi de un card de credit care indica puterea de cumparare si prestigiul (34%), lucru foarte popular printre italieni (55%). Unei treimi i-ar placea ca instrumentul de credit sa fie legat de o marca puternica de retail, care sa le reflecte interesele personale (32%), polonezii fiind cei mai interesati de aceasta (39%).
Un sfert dintre consumatori ar fi atrasi de un design deosebit al cardului (24%), polonezii dorindu-si in mod special acest lucru (37%). Un alt sfert ar dori un card pe care sa-l personalizeze cum vor (26%), pe primul loc aflandu-se italienii (34%).
Dupa supermarket-uri si benzinarii, sectoarele de activitate de unde consumatorii ar dori un card co-branded ar fi turismul (24%) si moda (23%). Italienii isi doresc cel mai frecvent un card de la o agentie de turism (33%), nemtii un card din sectorul fashion (32%), iar francezii isi doresc un card de la un supermarket (53%) sau de la benzinarii (41%).
Posesorii cardurilor de credit cu varsta intre 18 si 24 de ani, comparativ cu cei care au peste 25 isi doresc un card co-branded din sectorul fashion, in timp ce posesorii de carduri cu varsta intre 35 si 44 de ani isi doresc un card pentru supermarket, fapt care reflecta prioritatile familiilor tinere.
Conrads spune:
"Identitatea marcii este un subiect important care ii preocupa pe consumatori, asa ca nu este nici o surpriza ca oamenii doresc ca instrumentul de plata din portofelul lor sa reflecte interesele si aspiratiile lor. Consumatorii vor utiliza mai des un card cu care au o legatura emotionala, fie ca acesta este legat de o marca de lux sau de clubul lor favorit de fotbal, mai ales daca acel card ofera recompense care ii ajuta sa mentina sau sa atinga un anumit stil de viata."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului