Lucian Bute se va implica in promovarea brandului turistic national
Data publicarii: 17-11-2010 | TurismMinistrul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Elena Udrea, a anuntat miercuri ca pugilistul roman Lucian Bute, campion mondial la categoria supermijlocie, versiunea IBF, a fost numit ambasador al turismului romanesc si ca acesta se va implica in promovarea brandului turistic national.
Udrea a mentionat ca aceasta colaborare cu Lucian Bute va face mult mai atractiva imaginea Romaniei, in special pe pietele din Statele Unite, America de Nord, unde Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si-a stabilit ca destinatie tinta pentru atragerea turistilor in perioada urmatoare.
"Avem bucuria ca acest mare ambasador al tarii noastre, care a promovat Romania si pana in acest moment si o face cu drag si in continuare, sa fie partenerul MDRT, iar faptul ca intotdeauna a afirmat cu mandrie aparatenenta sa, legaturile cu tara noastra, ne face sa credem ca ceea ce incepem in acest moment va fi un real succes pentru tara noastra", a declarat Elena Udrea.
Aceasta a explicat ca a promova Romania si prin imaginea lui Lucian Bute in perioada urmatoare, avand in vedere momentul de glorie in care acesta se afla, nu face decat sa aduca un plus urias pentru tara, la fel cum s-a intamplat si prin folosirea imaginii Nadiei Comaneci, a lui Gheorghe Hagi sau a lui Ilie Nastase.
De asemenea, Udrea a mentionat ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va sustine anul viitor s-ar putea disputa la Bucuresti. "Ne-am dori ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va avea in anul viitor sa se organizeze la Bucuresti si o parte a parteneriatului pe care il avem se refera la sustinerea de catre MDRT a organizarii unei astfel de competitii in capitala noastra, lucru care cu siguranta ar atrage atentia lumii intregi asupra Bucurestiului si asupra Romaniei", a mai spus aceasta.
In cadrul intelegerii cu MDRT, Lucian Bute va trebui sa participe la evenimentele de promovare a Romaniei pe care ministerul le va organiza in perioada urmatoare, sa poarte sigla brandului turistic al Romaniei in cadrul meciurilor pe care le va disputa, sa vorbeasca despre Romania in conferintele de presa pe care le va organiza si sa promoveze imaginea Romaniei prin noul brand turistic ori de cate ori are ocazia.
"Credem ca va fi un parteneriat important pentru MDRT, dar va fi un parteneriat de mare succes pentru Romania ca destinatie turistica si nu numai, pentru ca imaginea Romaniei este promovata mult mai bine de mari sportivi decat de mari politicieni, iar un parteneriat intre un mare sportiv si un politician credem ca va fi pasul care trebuie facut pentru ca imaginea de succes a unor mari romani sa poata sa se lipeasca de brandul Romaniei. Si credem ca Lucian Bute va fi el insusi brandul Romaniei", a conchis Udrea.
Udrea a mentionat ca aceasta colaborare cu Lucian Bute va face mult mai atractiva imaginea Romaniei, in special pe pietele din Statele Unite, America de Nord, unde Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si-a stabilit ca destinatie tinta pentru atragerea turistilor in perioada urmatoare.
"Avem bucuria ca acest mare ambasador al tarii noastre, care a promovat Romania si pana in acest moment si o face cu drag si in continuare, sa fie partenerul MDRT, iar faptul ca intotdeauna a afirmat cu mandrie aparatenenta sa, legaturile cu tara noastra, ne face sa credem ca ceea ce incepem in acest moment va fi un real succes pentru tara noastra", a declarat Elena Udrea.
Aceasta a explicat ca a promova Romania si prin imaginea lui Lucian Bute in perioada urmatoare, avand in vedere momentul de glorie in care acesta se afla, nu face decat sa aduca un plus urias pentru tara, la fel cum s-a intamplat si prin folosirea imaginii Nadiei Comaneci, a lui Gheorghe Hagi sau a lui Ilie Nastase.
De asemenea, Udrea a mentionat ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va sustine anul viitor s-ar putea disputa la Bucuresti. "Ne-am dori ca unul din meciurile pe care Lucian Bute le va avea in anul viitor sa se organizeze la Bucuresti si o parte a parteneriatului pe care il avem se refera la sustinerea de catre MDRT a organizarii unei astfel de competitii in capitala noastra, lucru care cu siguranta ar atrage atentia lumii intregi asupra Bucurestiului si asupra Romaniei", a mai spus aceasta.
In cadrul intelegerii cu MDRT, Lucian Bute va trebui sa participe la evenimentele de promovare a Romaniei pe care ministerul le va organiza in perioada urmatoare, sa poarte sigla brandului turistic al Romaniei in cadrul meciurilor pe care le va disputa, sa vorbeasca despre Romania in conferintele de presa pe care le va organiza si sa promoveze imaginea Romaniei prin noul brand turistic ori de cate ori are ocazia.
"Credem ca va fi un parteneriat important pentru MDRT, dar va fi un parteneriat de mare succes pentru Romania ca destinatie turistica si nu numai, pentru ca imaginea Romaniei este promovata mult mai bine de mari sportivi decat de mari politicieni, iar un parteneriat intre un mare sportiv si un politician credem ca va fi pasul care trebuie facut pentru ca imaginea de succes a unor mari romani sa poata sa se lipeasca de brandul Romaniei. Si credem ca Lucian Bute va fi el insusi brandul Romaniei", a conchis Udrea.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile