UniCredit Tiriac Bank lanseaza primul card de afinitate UNICEF din Romania
Data publicarii: 10-11-2010 | Finante-Banci• UniCredit Tiriac Bank S.A doneaza catre UNICEF, din veniturile bancii, suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti
• In plus, banca va transfera catre UNICEF si 50% din taxa anuala a pachetului de produse UNICEF
• Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit
Bucuresti, 10 noiembrie 2010 - UniCredit Tiriac Bank prezinta primul card de afinitate lansat impreuna cu UNICEF in Romania. Produsul, emis pe platforma MasterCard, se adreseaza tuturor clientilor care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la comercianti, doresc sa sustina initiativa UNICEF privind crearea de saloane mama - copil in maternitatile din Romania. Prin dotarea si mobilarea maternitatilor care vor fi sustinute si prin instruirea personalului medical, acestea vor putea sa intre in Initiativa Spital Prieten al Copilului si sa devina centre de promovare a alaptarii.
"Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Tiriac Bank doneaza din veniturile bancii suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti, fara niciun cost suplimentar pentru posesori", spune Bogdan Spuza, Director Marketing si Segmente UniCredit Tiriac Bank. "Posesorii cardurilor vor sti exact ce suma a fost oferita prin donatii in numele lor catre UNICEF, pentru ca vor primi informatii actualizate lunar din partea bancii. In plus, am decis ca 50% din taxa anuala a pachetuluiUNICEF sa fie, de asemenea, transferata catre UNICEF."
Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit. Ambele tipuri de produse ofera posesorilor posibilitatea sa efectueze tranzactii si pe Internet si sa obtina informatii despre sold direct de la bancomat. Cardurile sunt embosate, au incorporata tehnologia chip, pot fi utilizate atat national, cat si international. De asemenea, pot fi inrolate gratuit in sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzactii in siguranta pe Internet.
"Cardul de afinitate UNICEF arata cum se poate sustine continuu programul de transformare a maternitatilor din Romania, ajutand clientii UniCredit Tiriac Bank sa doneze fara sa faca niciun efort financiar suplimentar. Ei pot dona platindu-si, pur si simplu, cumparaturile proprii cu acest card, asa cum ar face-o cu orice card obisnuit de debit sau de credit", spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe. "Ne-am bucurat ca si acest produs, cu o misiune generoasa, care raspunde unor probleme sociale foarte acute, este realizat sub marca MasterCard si ca putem valorifica si prin intermediul sau experienta vasta pe care am acumulat-o pe segmentul local de carduri affinity si co-branded."
Venitul minim necesar pentru obtinerea cardului de credit UNICEF este de 1.000 de RON. Limita de credit este de pana la 30.000 de RON, dar nu mai mult decat echivalentul a trei salarii lunare nete. Perioada de gratie poate ajunge pana la 56 de zile, iar suma minima lunara de rambursat reprezinta doar 5% din suma utilizata.
Cardul de afinitate UNICEF este sustinut de Andreea Marin Banica, in calitate de Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF in Romania.
"Gesturile frumoase, dezinteresate sunt cu atat mai admirabile atunci cand sunt facute intr-o perioada grea, care ne pune pe toti la incercare", spune Andreea Marin Banica. "Este un sentiment de implinire sufleteasca deosebita sa stii ca esti o veriga dintr-un lant imens al omeniei. Un gest de rutina, cum este plata cu cardul la un comerciant, poate schimba in bine viata unui copil si ii poate asigura o dezvoltare sanatoasa."
"Cardul UNICEF - UniCredit Tiriac Bank reprezinta o premiera pentru piata din Romania si pentru noi", a declarat Edmond McLoughney, reprezentant UNICEF Romania. "Cu fondurile stranse, UNICEF Romania va contribui la extinderea retelei de Spital Prieten al Copilului. Copiii nascuti in aceste maternitati vor avea cel mai bun start in viata, ei vor fi mai sanatosi, mai inteligenti si mai echilibrati emotional. Mamele vor fi mai fericite, iar sistemul de sanatate va cheltui mai putin cu ingrijirea lor. Obiectivul UNICEF este ca, pe termen lung, toate maternitatile din Romania sa adopte practici Prietene ale Copilului."
Detalii complete despre cardurile de afinitate UNICEF sunt disponibile in orice sucursala a UniCredit Tiriac Bank, pe site-ul www.unicredittiriac.ro sau pe www.spitalprieten.ro.
• In plus, banca va transfera catre UNICEF si 50% din taxa anuala a pachetului de produse UNICEF
• Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit
Bucuresti, 10 noiembrie 2010 - UniCredit Tiriac Bank prezinta primul card de afinitate lansat impreuna cu UNICEF in Romania. Produsul, emis pe platforma MasterCard, se adreseaza tuturor clientilor care, prin utilizarea cardului de afinitate UNICEF la comercianti, doresc sa sustina initiativa UNICEF privind crearea de saloane mama - copil in maternitatile din Romania. Prin dotarea si mobilarea maternitatilor care vor fi sustinute si prin instruirea personalului medical, acestea vor putea sa intre in Initiativa Spital Prieten al Copilului si sa devina centre de promovare a alaptarii.
"Mecanismul cardului este foarte simplu: UniCredit Tiriac Bank doneaza din veniturile bancii suma ce reprezinta 1% din valoarea fiecarei tranzactii efectuate cu cardul de afinitate UNICEF la comercianti, fara niciun cost suplimentar pentru posesori", spune Bogdan Spuza, Director Marketing si Segmente UniCredit Tiriac Bank. "Posesorii cardurilor vor sti exact ce suma a fost oferita prin donatii in numele lor catre UNICEF, pentru ca vor primi informatii actualizate lunar din partea bancii. In plus, am decis ca 50% din taxa anuala a pachetuluiUNICEF sa fie, de asemenea, transferata catre UNICEF."
Cardul de afinitate UNICEF este disponibil in variantele de credit si de debit. Ambele tipuri de produse ofera posesorilor posibilitatea sa efectueze tranzactii si pe Internet si sa obtina informatii despre sold direct de la bancomat. Cardurile sunt embosate, au incorporata tehnologia chip, pot fi utilizate atat national, cat si international. De asemenea, pot fi inrolate gratuit in sistemul 3D Secure, pentru a efectua tranzactii in siguranta pe Internet.
"Cardul de afinitate UNICEF arata cum se poate sustine continuu programul de transformare a maternitatilor din Romania, ajutand clientii UniCredit Tiriac Bank sa doneze fara sa faca niciun efort financiar suplimentar. Ei pot dona platindu-si, pur si simplu, cumparaturile proprii cu acest card, asa cum ar face-o cu orice card obisnuit de debit sau de credit", spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Romania si Moldova, MasterCard Europe. "Ne-am bucurat ca si acest produs, cu o misiune generoasa, care raspunde unor probleme sociale foarte acute, este realizat sub marca MasterCard si ca putem valorifica si prin intermediul sau experienta vasta pe care am acumulat-o pe segmentul local de carduri affinity si co-branded."
Venitul minim necesar pentru obtinerea cardului de credit UNICEF este de 1.000 de RON. Limita de credit este de pana la 30.000 de RON, dar nu mai mult decat echivalentul a trei salarii lunare nete. Perioada de gratie poate ajunge pana la 56 de zile, iar suma minima lunara de rambursat reprezinta doar 5% din suma utilizata.
Cardul de afinitate UNICEF este sustinut de Andreea Marin Banica, in calitate de Ambasador al Bunavointei pentru UNICEF in Romania.
"Gesturile frumoase, dezinteresate sunt cu atat mai admirabile atunci cand sunt facute intr-o perioada grea, care ne pune pe toti la incercare", spune Andreea Marin Banica. "Este un sentiment de implinire sufleteasca deosebita sa stii ca esti o veriga dintr-un lant imens al omeniei. Un gest de rutina, cum este plata cu cardul la un comerciant, poate schimba in bine viata unui copil si ii poate asigura o dezvoltare sanatoasa."
"Cardul UNICEF - UniCredit Tiriac Bank reprezinta o premiera pentru piata din Romania si pentru noi", a declarat Edmond McLoughney, reprezentant UNICEF Romania. "Cu fondurile stranse, UNICEF Romania va contribui la extinderea retelei de Spital Prieten al Copilului. Copiii nascuti in aceste maternitati vor avea cel mai bun start in viata, ei vor fi mai sanatosi, mai inteligenti si mai echilibrati emotional. Mamele vor fi mai fericite, iar sistemul de sanatate va cheltui mai putin cu ingrijirea lor. Obiectivul UNICEF este ca, pe termen lung, toate maternitatile din Romania sa adopte practici Prietene ale Copilului."
Detalii complete despre cardurile de afinitate UNICEF sunt disponibile in orice sucursala a UniCredit Tiriac Bank, pe site-ul www.unicredittiriac.ro sau pe www.spitalprieten.ro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani