Serbia propune construirea unei autostrazi de legatura cu Romania
Data publicarii: 09-11-2010 | AutoViceprim-ministrul sarb Božidar Đelić, care a avut luni, la Bucuresti, o intrevedere cu premierul Emil Boc, a propus construirea unei autostrazi care sa faca legatura intre Romania si Serbia, un proiect despre care se vorbeste de mai multi ani, fara a se materializa in vreun fel.
Viceprim-ministrul sarb Božidar Đelić a mentionat ca tara sa este interesata in dezvoltarea unor proiecte comune in domeniul turismului si al infrastructurii, context in care a propus construirea unei autostrazi care sa faca legatura intre Romania si Serbia, iar primul-ministru Emil Boc a salutat aceasta propunere, afirmand ca si Romania este interesata de o conexiune rutiera moderna cu Serbia, propunerea sarba urmand a fi analizata din punct de vedere economic, potrivit unui comunicat de presa al Guvernului.
Cei doi oficiali au discutat si despre sustinerea pe care Sebia este dispusa sa o ofere proiectului Strategiei Dunarii, initiat de Romania si Austria, care poate beneficia de finantare europeana.
In urma cu aproape trei ani, presedintele de atunci al Camerei Deputatilor, Bogdan Olteanu, a avut o intrevedere cu seful statului sarb, Boris Tadici, cu care a discutat, printre altele, despre construirea unei autostrazi care sa lege orasele sarbesti Belgrad si Novi Sad si care sa ajunga pana la Timisoara.
Cotidianul Nepszabadsag scria in 2007 ca Ungaria, Serbia si Romania fac planuri pentru construirea unei noi autostrazi care sa uneasca nord-estul Serbiei si sud-vestul Romaniei cu Ungaria. Ambitiosul proiect ar fi fost initiat de agentia din Serbia a Institutului pentru Transporturi (CIP) si era sprijinit de Magyar Kozut, o companie ungara de stat care se ocupa de reabilitarea drumurilor in tinutul Csongrad, din sudul tarii.
Compania de Autostrazi din Romania a declarat insa, in octombrie 2007, ca nu a fost informata cu privire la proiectul construirii unui autostrazii internationale care sa uneasca nord-estul Serbiei si sud-vestul Romaniei cu Ungaria.
Newsin
Viceprim-ministrul sarb Božidar Đelić a mentionat ca tara sa este interesata in dezvoltarea unor proiecte comune in domeniul turismului si al infrastructurii, context in care a propus construirea unei autostrazi care sa faca legatura intre Romania si Serbia, iar primul-ministru Emil Boc a salutat aceasta propunere, afirmand ca si Romania este interesata de o conexiune rutiera moderna cu Serbia, propunerea sarba urmand a fi analizata din punct de vedere economic, potrivit unui comunicat de presa al Guvernului.
Cei doi oficiali au discutat si despre sustinerea pe care Sebia este dispusa sa o ofere proiectului Strategiei Dunarii, initiat de Romania si Austria, care poate beneficia de finantare europeana.
In urma cu aproape trei ani, presedintele de atunci al Camerei Deputatilor, Bogdan Olteanu, a avut o intrevedere cu seful statului sarb, Boris Tadici, cu care a discutat, printre altele, despre construirea unei autostrazi care sa lege orasele sarbesti Belgrad si Novi Sad si care sa ajunga pana la Timisoara.
Cotidianul Nepszabadsag scria in 2007 ca Ungaria, Serbia si Romania fac planuri pentru construirea unei noi autostrazi care sa uneasca nord-estul Serbiei si sud-vestul Romaniei cu Ungaria. Ambitiosul proiect ar fi fost initiat de agentia din Serbia a Institutului pentru Transporturi (CIP) si era sprijinit de Magyar Kozut, o companie ungara de stat care se ocupa de reabilitarea drumurilor in tinutul Csongrad, din sudul tarii.
Compania de Autostrazi din Romania a declarat insa, in octombrie 2007, ca nu a fost informata cu privire la proiectul construirii unui autostrazii internationale care sa uneasca nord-estul Serbiei si sud-vestul Romaniei cu Ungaria.
Newsin
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile