Loteria Romana, cel mai valoros brand romanesc
Data publicarii: 02-11-2010 | MediaPentru al patrulea an consecutiv, compania Loteria Romana a fost desemnata ca fiind cel mai valoros brand romanesc, cu o valoare de 39 milioane de euro, in urma studiului european asupra brandurilor, Eurobrand 2010, organizat de catre Institutul European al Brandurilor din Viena.
"Brandul Loteria Romana figureaza in acest top al brandurilor de tara alaturi de alte branduri de succes cum ar fi Red Bull (Austria), Nokia (pentru Finlanda), Vodafone (pentru Marea Britanie), Fiat (pentru Italia), Nestle (pentru Elvetia) ale caror produse sau servicii se comercializeaza pe intreg mapamondul, spre deosebire de Loteria Romana care isi desfasoara activitatea numai pe teritoriul tarii noastre", se arata intr-un comunicat emis luni de Loteria Romana.
Integral in Adevarul.ro
"Brandul Loteria Romana figureaza in acest top al brandurilor de tara alaturi de alte branduri de succes cum ar fi Red Bull (Austria), Nokia (pentru Finlanda), Vodafone (pentru Marea Britanie), Fiat (pentru Italia), Nestle (pentru Elvetia) ale caror produse sau servicii se comercializeaza pe intreg mapamondul, spre deosebire de Loteria Romana care isi desfasoara activitatea numai pe teritoriul tarii noastre", se arata intr-un comunicat emis luni de Loteria Romana.
Integral in Adevarul.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile