Loteria Romana, cel mai valoros brand romanesc
Data publicarii: 02-11-2010 | MediaPentru al patrulea an consecutiv, compania Loteria Romana a fost desemnata ca fiind cel mai valoros brand romanesc, cu o valoare de 39 milioane de euro, in urma studiului european asupra brandurilor, Eurobrand 2010, organizat de catre Institutul European al Brandurilor din Viena.
"Brandul Loteria Romana figureaza in acest top al brandurilor de tara alaturi de alte branduri de succes cum ar fi Red Bull (Austria), Nokia (pentru Finlanda), Vodafone (pentru Marea Britanie), Fiat (pentru Italia), Nestle (pentru Elvetia) ale caror produse sau servicii se comercializeaza pe intreg mapamondul, spre deosebire de Loteria Romana care isi desfasoara activitatea numai pe teritoriul tarii noastre", se arata intr-un comunicat emis luni de Loteria Romana.
Integral in Adevarul.ro
"Brandul Loteria Romana figureaza in acest top al brandurilor de tara alaturi de alte branduri de succes cum ar fi Red Bull (Austria), Nokia (pentru Finlanda), Vodafone (pentru Marea Britanie), Fiat (pentru Italia), Nestle (pentru Elvetia) ale caror produse sau servicii se comercializeaza pe intreg mapamondul, spre deosebire de Loteria Romana care isi desfasoara activitatea numai pe teritoriul tarii noastre", se arata intr-un comunicat emis luni de Loteria Romana.
Integral in Adevarul.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business