Contact Center gratuit la BCR
Data publicarii: 02-11-2010 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) pune la dispozitia clientilor sai prin intermediul Contact Center BCR, incepand cu luna noiembrie a.c., un numar de telefon apelabil gratuit din orice retea nationala - 0800.801.227.
La acest numar de telefon clientii pot afla detalii despre toate produsele si serviciile bancii sau pot face diverse operatiuni bancare prin telefon.
Prin Contact Center BCR oferim clientilor acces la urmatoarele servicii:
- Asistenta pentru detinatorii de carduri BCR, 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
- Consiliere si informatii despre produsele si serviciile din oferta BCR, zilnic 8.00 -22.00
- Operatiuni bancare si informatii personalizate pentru utilizatorii Alo 24 Banking BCR,
- 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
- Suport tehnic pentru utilizatorii Click si Alo 24 Banking BCR, 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
- Cursul valutar actualizat, disponibil direct din meniul tip voce IVR, 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
Contact Center BCR poate fi in continuare apelat si din strainatate, la numarul 021/ 407.42.00.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani