Contact Center gratuit la BCR
Data publicarii: 02-11-2010 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) pune la dispozitia clientilor sai prin intermediul Contact Center BCR, incepand cu luna noiembrie a.c., un numar de telefon apelabil gratuit din orice retea nationala - 0800.801.227.
La acest numar de telefon clientii pot afla detalii despre toate produsele si serviciile bancii sau pot face diverse operatiuni bancare prin telefon.
Prin Contact Center BCR oferim clientilor acces la urmatoarele servicii:
- Asistenta pentru detinatorii de carduri BCR, 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
- Consiliere si informatii despre produsele si serviciile din oferta BCR, zilnic 8.00 -22.00
- Operatiuni bancare si informatii personalizate pentru utilizatorii Alo 24 Banking BCR,
- 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
- Suport tehnic pentru utilizatorii Click si Alo 24 Banking BCR, 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
- Cursul valutar actualizat, disponibil direct din meniul tip voce IVR, 24 de ore din 24 / 7 zile din 7
Contact Center BCR poate fi in continuare apelat si din strainatate, la numarul 021/ 407.42.00.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău