In 2010, romanii au cumparat 2,5 milioane de vacante
Data publicarii: 15-10-2010 | Turism
Chiar daca cererea de vacante a ramas neschimbata fata de anul trecut, agentiile au incasat mai putini bani, pentru ca romanii au ales preturile mai mici. In primele noua luni, agentiile au vandut 2,5 milioane de pachete de vacanta, la fel ca in aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce incasarile au scazut cu pana la 25%, a declarat Corina Martin, presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).
"Turismul intern a inregistrat o usoara crestere a numarului de turisti, fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru vacantele in strainatate a fost raportata o stagnare. Referitor la incasari, acestea au scazut insa cu 10-25% pentru toate destinatiile, in conditiile in care majoritatea turistilor au ales pachete mai ieftine si sejururi scurte in destinatii mai apropiate", a explicat ea.
Martin spera ca 2011 sa fie un an al revenirii pentru piata de turism, dupa doi ani dificili, in care afacerile agentiilor au scazut constant. In privinta turismului intern, ea se bazeaza pe sustinerea campaniilor de oferte speciale si de promovare de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Cat despre incoming, Martin anticipeaza efectul pozitiv al promovarii noului brand turistic al Romaniei.
"Turismul intern a inregistrat o usoara crestere a numarului de turisti, fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar pentru vacantele in strainatate a fost raportata o stagnare. Referitor la incasari, acestea au scazut insa cu 10-25% pentru toate destinatiile, in conditiile in care majoritatea turistilor au ales pachete mai ieftine si sejururi scurte in destinatii mai apropiate", a explicat ea.
Martin spera ca 2011 sa fie un an al revenirii pentru piata de turism, dupa doi ani dificili, in care afacerile agentiilor au scazut constant. In privinta turismului intern, ea se bazeaza pe sustinerea campaniilor de oferte speciale si de promovare de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Cat despre incoming, Martin anticipeaza efectul pozitiv al promovarii noului brand turistic al Romaniei.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului