Procesele dintre banci si clienti pot dura 1,5 ani
Data publicarii: 06-10-2010 | Finante-Banci
Nemultumitii sunt sfatuiti sa deschida procese inainte de o eventuala modificare a OUG 50/2010
Avocatii clientilor nemultumiti din sistemul bancar sustin ca pro-ce-sele sunt solutia cea mai buna de reducere a costurilor creditelor, chiar daca dureaza foarte mult. Persoanele cu credite sunt sfatuite sa apeleze la instanta inainte ca OUG 50 sa sufere eventuale modificari in Camera Deputatilor, in defavoarea acestora.
Primii care castiga in razboiul purtat de sistemul bancar si clientii acestuia sunt avocatii, deoarece lupta se anunta a fi de lunga durata. Instantele par sa fie, la ora actuala, locul unde vor ajunge litigiile apa-rute pe marginea aplicarii OUG 50/2010. Cum gradul de incarcare al tribu-nalelor cu dosare este foarte mare, in Bucuresti pri-mul termen al unui asemenea proces va fi peste cateva luni. "In acest moment, un proces dureaza cel putin un an si jumatate", a declarat avocatul Marius Col-tuc, reprezentantul Casei de avocatura Coltuc, in cadrul unei conferinte in care a explicat clientilor bancilor cum ar trebui sa procedeze daca nu primesc raspuns la notificarile adresate potrivit OUG 50.
Integral in Financiarul.com
Avocatii clientilor nemultumiti din sistemul bancar sustin ca pro-ce-sele sunt solutia cea mai buna de reducere a costurilor creditelor, chiar daca dureaza foarte mult. Persoanele cu credite sunt sfatuite sa apeleze la instanta inainte ca OUG 50 sa sufere eventuale modificari in Camera Deputatilor, in defavoarea acestora.
Primii care castiga in razboiul purtat de sistemul bancar si clientii acestuia sunt avocatii, deoarece lupta se anunta a fi de lunga durata. Instantele par sa fie, la ora actuala, locul unde vor ajunge litigiile apa-rute pe marginea aplicarii OUG 50/2010. Cum gradul de incarcare al tribu-nalelor cu dosare este foarte mare, in Bucuresti pri-mul termen al unui asemenea proces va fi peste cateva luni. "In acest moment, un proces dureaza cel putin un an si jumatate", a declarat avocatul Marius Col-tuc, reprezentantul Casei de avocatura Coltuc, in cadrul unei conferinte in care a explicat clientilor bancilor cum ar trebui sa procedeze daca nu primesc raspuns la notificarile adresate potrivit OUG 50.
Integral in Financiarul.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului