Procesele dintre banci si clienti pot dura 1,5 ani
Data publicarii: 06-10-2010 | Finante-Banci
Nemultumitii sunt sfatuiti sa deschida procese inainte de o eventuala modificare a OUG 50/2010
Avocatii clientilor nemultumiti din sistemul bancar sustin ca pro-ce-sele sunt solutia cea mai buna de reducere a costurilor creditelor, chiar daca dureaza foarte mult. Persoanele cu credite sunt sfatuite sa apeleze la instanta inainte ca OUG 50 sa sufere eventuale modificari in Camera Deputatilor, in defavoarea acestora.
Primii care castiga in razboiul purtat de sistemul bancar si clientii acestuia sunt avocatii, deoarece lupta se anunta a fi de lunga durata. Instantele par sa fie, la ora actuala, locul unde vor ajunge litigiile apa-rute pe marginea aplicarii OUG 50/2010. Cum gradul de incarcare al tribu-nalelor cu dosare este foarte mare, in Bucuresti pri-mul termen al unui asemenea proces va fi peste cateva luni. "In acest moment, un proces dureaza cel putin un an si jumatate", a declarat avocatul Marius Col-tuc, reprezentantul Casei de avocatura Coltuc, in cadrul unei conferinte in care a explicat clientilor bancilor cum ar trebui sa procedeze daca nu primesc raspuns la notificarile adresate potrivit OUG 50.
Integral in Financiarul.com
Avocatii clientilor nemultumiti din sistemul bancar sustin ca pro-ce-sele sunt solutia cea mai buna de reducere a costurilor creditelor, chiar daca dureaza foarte mult. Persoanele cu credite sunt sfatuite sa apeleze la instanta inainte ca OUG 50 sa sufere eventuale modificari in Camera Deputatilor, in defavoarea acestora.
Primii care castiga in razboiul purtat de sistemul bancar si clientii acestuia sunt avocatii, deoarece lupta se anunta a fi de lunga durata. Instantele par sa fie, la ora actuala, locul unde vor ajunge litigiile apa-rute pe marginea aplicarii OUG 50/2010. Cum gradul de incarcare al tribu-nalelor cu dosare este foarte mare, in Bucuresti pri-mul termen al unui asemenea proces va fi peste cateva luni. "In acest moment, un proces dureaza cel putin un an si jumatate", a declarat avocatul Marius Col-tuc, reprezentantul Casei de avocatura Coltuc, in cadrul unei conferinte in care a explicat clientilor bancilor cum ar trebui sa procedeze daca nu primesc raspuns la notificarile adresate potrivit OUG 50.
Integral in Financiarul.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii