Procesele dintre banci si clienti pot dura 1,5 ani
Data publicarii: 06-10-2010 | Finante-Banci
Nemultumitii sunt sfatuiti sa deschida procese inainte de o eventuala modificare a OUG 50/2010
Avocatii clientilor nemultumiti din sistemul bancar sustin ca pro-ce-sele sunt solutia cea mai buna de reducere a costurilor creditelor, chiar daca dureaza foarte mult. Persoanele cu credite sunt sfatuite sa apeleze la instanta inainte ca OUG 50 sa sufere eventuale modificari in Camera Deputatilor, in defavoarea acestora.
Primii care castiga in razboiul purtat de sistemul bancar si clientii acestuia sunt avocatii, deoarece lupta se anunta a fi de lunga durata. Instantele par sa fie, la ora actuala, locul unde vor ajunge litigiile apa-rute pe marginea aplicarii OUG 50/2010. Cum gradul de incarcare al tribu-nalelor cu dosare este foarte mare, in Bucuresti pri-mul termen al unui asemenea proces va fi peste cateva luni. "In acest moment, un proces dureaza cel putin un an si jumatate", a declarat avocatul Marius Col-tuc, reprezentantul Casei de avocatura Coltuc, in cadrul unei conferinte in care a explicat clientilor bancilor cum ar trebui sa procedeze daca nu primesc raspuns la notificarile adresate potrivit OUG 50.
Integral in Financiarul.com
Avocatii clientilor nemultumiti din sistemul bancar sustin ca pro-ce-sele sunt solutia cea mai buna de reducere a costurilor creditelor, chiar daca dureaza foarte mult. Persoanele cu credite sunt sfatuite sa apeleze la instanta inainte ca OUG 50 sa sufere eventuale modificari in Camera Deputatilor, in defavoarea acestora.
Primii care castiga in razboiul purtat de sistemul bancar si clientii acestuia sunt avocatii, deoarece lupta se anunta a fi de lunga durata. Instantele par sa fie, la ora actuala, locul unde vor ajunge litigiile apa-rute pe marginea aplicarii OUG 50/2010. Cum gradul de incarcare al tribu-nalelor cu dosare este foarte mare, in Bucuresti pri-mul termen al unui asemenea proces va fi peste cateva luni. "In acest moment, un proces dureaza cel putin un an si jumatate", a declarat avocatul Marius Col-tuc, reprezentantul Casei de avocatura Coltuc, in cadrul unei conferinte in care a explicat clientilor bancilor cum ar trebui sa procedeze daca nu primesc raspuns la notificarile adresate potrivit OUG 50.
Integral in Financiarul.com
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des