Volvo, dresata sa franeze singura
Data publicarii: 04-10-2010 | AutoS60, automobilul care vrea sa revolutioneze sistemele de siguranta, s-a oprit singur la un metru de pieton. Franeaza in fata oricarui obstacol si stie sa evite accidentele in lant, care apar la viteze mari.
La o viteza mai mare de 35 km/h, sistemul de detectare a pietonilor poate doar sa atenueze din impact.
O masina care detecteaza pietonul si franeaza brusc atunci cand soferul nu e atent. Pana in 80 km/h, Volvo S60 ingheata cand are in fata un obstacol, il repereaza de la 25 de metri. E adevarat ca evitarea accidentului se poate face pana in 30 km/h, peste aceasta limita doar atenuand socul.
In filmele de prezentare totul e ca la carte, masina alearga pe sosea ca o felina dupa prada si se face stana de piatra cu aproximativ un metru inainte sa spulbere manechinele de plastic care au iesit la plimbare pe mijlocul soselei. Fals sau adevarat? Am vrut sa vedem cu ochii nostri daca functioneaza sistemul revo lu tionar de pe S60. "Recunoaste pana la 7 pietoni o data", explica un specialist de la reprezentanta Volvo, descifrandu-ne secretele computerului de bord.
La o viteza mai mare de 35 km/h, sistemul de detectare a pietonilor poate doar sa atenueze din impact.
O masina care detecteaza pietonul si franeaza brusc atunci cand soferul nu e atent. Pana in 80 km/h, Volvo S60 ingheata cand are in fata un obstacol, il repereaza de la 25 de metri. E adevarat ca evitarea accidentului se poate face pana in 30 km/h, peste aceasta limita doar atenuand socul.
In filmele de prezentare totul e ca la carte, masina alearga pe sosea ca o felina dupa prada si se face stana de piatra cu aproximativ un metru inainte sa spulbere manechinele de plastic care au iesit la plimbare pe mijlocul soselei. Fals sau adevarat? Am vrut sa vedem cu ochii nostri daca functioneaza sistemul revo lu tionar de pe S60. "Recunoaste pana la 7 pietoni o data", explica un specialist de la reprezentanta Volvo, descifrandu-ne secretele computerului de bord.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des