Volvo, dresata sa franeze singura
Data publicarii: 04-10-2010 | AutoS60, automobilul care vrea sa revolutioneze sistemele de siguranta, s-a oprit singur la un metru de pieton. Franeaza in fata oricarui obstacol si stie sa evite accidentele in lant, care apar la viteze mari.
La o viteza mai mare de 35 km/h, sistemul de detectare a pietonilor poate doar sa atenueze din impact.
O masina care detecteaza pietonul si franeaza brusc atunci cand soferul nu e atent. Pana in 80 km/h, Volvo S60 ingheata cand are in fata un obstacol, il repereaza de la 25 de metri. E adevarat ca evitarea accidentului se poate face pana in 30 km/h, peste aceasta limita doar atenuand socul.
In filmele de prezentare totul e ca la carte, masina alearga pe sosea ca o felina dupa prada si se face stana de piatra cu aproximativ un metru inainte sa spulbere manechinele de plastic care au iesit la plimbare pe mijlocul soselei. Fals sau adevarat? Am vrut sa vedem cu ochii nostri daca functioneaza sistemul revo lu tionar de pe S60. "Recunoaste pana la 7 pietoni o data", explica un specialist de la reprezentanta Volvo, descifrandu-ne secretele computerului de bord.
La o viteza mai mare de 35 km/h, sistemul de detectare a pietonilor poate doar sa atenueze din impact.
O masina care detecteaza pietonul si franeaza brusc atunci cand soferul nu e atent. Pana in 80 km/h, Volvo S60 ingheata cand are in fata un obstacol, il repereaza de la 25 de metri. E adevarat ca evitarea accidentului se poate face pana in 30 km/h, peste aceasta limita doar atenuand socul.
In filmele de prezentare totul e ca la carte, masina alearga pe sosea ca o felina dupa prada si se face stana de piatra cu aproximativ un metru inainte sa spulbere manechinele de plastic care au iesit la plimbare pe mijlocul soselei. Fals sau adevarat? Am vrut sa vedem cu ochii nostri daca functioneaza sistemul revo lu tionar de pe S60. "Recunoaste pana la 7 pietoni o data", explica un specialist de la reprezentanta Volvo, descifrandu-ne secretele computerului de bord.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani