Replici intre Bancpost si clientii nemultumiti
Data publicarii: 30-09-2010 | Finante-BanciDialogul dintre clientii nemultumiti ai Bancpost, la nivel de grup, si presedintele bancii, Mihai Bogza, a ajuns sa fie purtat prin intermediul presei.
Bancherul a raspuns ieri, intr-un interviu acordat Mediafax, unui comunicat de presa publicat de clientii bancii, care acuzau Bancpost de lipsa de transparenta in aplicarea Ordonantei 50/2010, ca reactie la declaratiile lui Bogza din editia de marti a ZF ("Bogza, Bancpost: Clientii care vor sa dea bancile in judecata sa nu se astepte sa primeasca ajutor"), prin care atentiona ca debitorii care merg in justitie impotriva bancilor si le fac reclama negativa vor avea dificultati in viitor la obtinerea unor facilitati sau chiar a unor noi imprumuturi.
La fel ca in cazul altor banci, clientii nemultumiti ai Bancpost au constituit un grup pe internet, care numara circa 850 de membri. "Niciunul dintre membrii grupului nu poate fi facut responsabil de reclama negativa, deoarece actiunile grupului vin ca raspuns la actiunile bancii. Banca este responsabila de publicitatea negativa pe care si-o face, deoarece aceasta institutie promoveaza abuzurile si nerespectarea clientilor", potrivit comunicatului emis de grupul clientilor Bancpost, citat de Mediafax.
Bancherul a raspuns ieri, intr-un interviu acordat Mediafax, unui comunicat de presa publicat de clientii bancii, care acuzau Bancpost de lipsa de transparenta in aplicarea Ordonantei 50/2010, ca reactie la declaratiile lui Bogza din editia de marti a ZF ("Bogza, Bancpost: Clientii care vor sa dea bancile in judecata sa nu se astepte sa primeasca ajutor"), prin care atentiona ca debitorii care merg in justitie impotriva bancilor si le fac reclama negativa vor avea dificultati in viitor la obtinerea unor facilitati sau chiar a unor noi imprumuturi.
La fel ca in cazul altor banci, clientii nemultumiti ai Bancpost au constituit un grup pe internet, care numara circa 850 de membri. "Niciunul dintre membrii grupului nu poate fi facut responsabil de reclama negativa, deoarece actiunile grupului vin ca raspuns la actiunile bancii. Banca este responsabila de publicitatea negativa pe care si-o face, deoarece aceasta institutie promoveaza abuzurile si nerespectarea clientilor", potrivit comunicatului emis de grupul clientilor Bancpost, citat de Mediafax.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani