Cum ne aparam de abuzurile bancilor
Data publicarii: 23-09-2010 | Finante-Banci
Protectia Consumatorilor ofera solutii clientilor nemultumiti de actele aditionale. In urma miilor de plangeri primite de la clienti care au constatat nereguli in actele aditionale inaintate de banci, ANPC va invata cum sa procedati in astfel de cazuri.
ANPC semnaleaza principalele nemultumiri ale consumatorilor si le explica acestora cum sa procedeze in conflictul cu institutiile bancare.Majoritatea celor care au inaintat plangeri spun ca nu au primit actele aditionale, desi termenul pentru alinierea contractelor a expirat.
Obligatia de notificare a consumatorilor a revenit exclusiv creditorilor. Astfel, daca nu poate dovedi ca si-a informat clientii ca trebuie sa vina sa consulte actele, banca va fi amendata.
Integral in Adevarul
ANPC semnaleaza principalele nemultumiri ale consumatorilor si le explica acestora cum sa procedeze in conflictul cu institutiile bancare.Majoritatea celor care au inaintat plangeri spun ca nu au primit actele aditionale, desi termenul pentru alinierea contractelor a expirat.
Obligatia de notificare a consumatorilor a revenit exclusiv creditorilor. Astfel, daca nu poate dovedi ca si-a informat clientii ca trebuie sa vina sa consulte actele, banca va fi amendata.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău