Cum ne aparam de abuzurile bancilor
Data publicarii: 23-09-2010 | Finante-Banci
Protectia Consumatorilor ofera solutii clientilor nemultumiti de actele aditionale. In urma miilor de plangeri primite de la clienti care au constatat nereguli in actele aditionale inaintate de banci, ANPC va invata cum sa procedati in astfel de cazuri.
ANPC semnaleaza principalele nemultumiri ale consumatorilor si le explica acestora cum sa procedeze in conflictul cu institutiile bancare.Majoritatea celor care au inaintat plangeri spun ca nu au primit actele aditionale, desi termenul pentru alinierea contractelor a expirat.
Obligatia de notificare a consumatorilor a revenit exclusiv creditorilor. Astfel, daca nu poate dovedi ca si-a informat clientii ca trebuie sa vina sa consulte actele, banca va fi amendata.
Integral in Adevarul
ANPC semnaleaza principalele nemultumiri ale consumatorilor si le explica acestora cum sa procedeze in conflictul cu institutiile bancare.Majoritatea celor care au inaintat plangeri spun ca nu au primit actele aditionale, desi termenul pentru alinierea contractelor a expirat.
Obligatia de notificare a consumatorilor a revenit exclusiv creditorilor. Astfel, daca nu poate dovedi ca si-a informat clientii ca trebuie sa vina sa consulte actele, banca va fi amendata.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani