Rolls Royce a deschis la Bucuresti primul service din Europa de Est
Data publicarii: 21-09-2010 | AutoRolls Royce a deschis la Bucuresti primul service din Europa de Est, tinand cont de dezvoltarea pietei auto, care va conduce la dezvoltarea grupului tinta al companiei, reprezentat de persoanele foarte bogate, a declarat luni directorul de comunicare al Rolls-Royce Europa, Frank Tiemann.
"Au fost doua aspecte care au stat la baza acestei decizii. Un aspect este reprezentat de dezvoltarea pietei auto in general, deci si de dezvoltarea grupului nostru tinta de clienti, ceea ce inseamna ca numarul de clienti creste. Compania de consultanta Capgemini a estimat ca acest sector de clienti va creste in fiecare an cu 8%, ceea ce inseamna o crestere a numarului de persoane care sunt foarte bogate. Al doilea aspect al acestei decizii a fost ca Rolls-Royce a avut tot timpul parte de vremuri bune si a putut sa ofere doua modele distincte in acelasi timp, lucru care s-a intamplat prima data in 1924, deci in urma cu mai bine de 80 de ani", a declarat, pentru The Money Channel, Frank Tiemann.
Acesta a mentionat ca vanzarile Rolls-Royce au crescut semnificativ in acest an.
"Piata europeana a jucat un rol extrem de stabil in acest context. Anul trecut, in al doilea an al crizei financiare, in Europa am vandut tot atatea masini cat am vandut si in anul-record 2008. Deci Europa este o piata stabila. In acest an, chiar ne-am dublat vanzarile. O piata in crestere presupune sa fii aproape de clienti si tocmai de aceea credem ca am ales exact momentul ideal", a precizat Tiemann.
Grupul britanic Rolls-Royce a raportat o crestere de 4% a profitului inainte de plata taxelor in 2009, la 915 milioane lire (circa 1 miliard euro), pe fondul majorarii numarului de comenzi.
"Au fost doua aspecte care au stat la baza acestei decizii. Un aspect este reprezentat de dezvoltarea pietei auto in general, deci si de dezvoltarea grupului nostru tinta de clienti, ceea ce inseamna ca numarul de clienti creste. Compania de consultanta Capgemini a estimat ca acest sector de clienti va creste in fiecare an cu 8%, ceea ce inseamna o crestere a numarului de persoane care sunt foarte bogate. Al doilea aspect al acestei decizii a fost ca Rolls-Royce a avut tot timpul parte de vremuri bune si a putut sa ofere doua modele distincte in acelasi timp, lucru care s-a intamplat prima data in 1924, deci in urma cu mai bine de 80 de ani", a declarat, pentru The Money Channel, Frank Tiemann.
Acesta a mentionat ca vanzarile Rolls-Royce au crescut semnificativ in acest an.
"Piata europeana a jucat un rol extrem de stabil in acest context. Anul trecut, in al doilea an al crizei financiare, in Europa am vandut tot atatea masini cat am vandut si in anul-record 2008. Deci Europa este o piata stabila. In acest an, chiar ne-am dublat vanzarile. O piata in crestere presupune sa fii aproape de clienti si tocmai de aceea credem ca am ales exact momentul ideal", a precizat Tiemann.
Grupul britanic Rolls-Royce a raportat o crestere de 4% a profitului inainte de plata taxelor in 2009, la 915 milioane lire (circa 1 miliard euro), pe fondul majorarii numarului de comenzi.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani