Rolls Royce a deschis la Bucuresti primul service din Europa de Est
Data publicarii: 21-09-2010 | AutoRolls Royce a deschis la Bucuresti primul service din Europa de Est, tinand cont de dezvoltarea pietei auto, care va conduce la dezvoltarea grupului tinta al companiei, reprezentat de persoanele foarte bogate, a declarat luni directorul de comunicare al Rolls-Royce Europa, Frank Tiemann.
"Au fost doua aspecte care au stat la baza acestei decizii. Un aspect este reprezentat de dezvoltarea pietei auto in general, deci si de dezvoltarea grupului nostru tinta de clienti, ceea ce inseamna ca numarul de clienti creste. Compania de consultanta Capgemini a estimat ca acest sector de clienti va creste in fiecare an cu 8%, ceea ce inseamna o crestere a numarului de persoane care sunt foarte bogate. Al doilea aspect al acestei decizii a fost ca Rolls-Royce a avut tot timpul parte de vremuri bune si a putut sa ofere doua modele distincte in acelasi timp, lucru care s-a intamplat prima data in 1924, deci in urma cu mai bine de 80 de ani", a declarat, pentru The Money Channel, Frank Tiemann.
Acesta a mentionat ca vanzarile Rolls-Royce au crescut semnificativ in acest an.
"Piata europeana a jucat un rol extrem de stabil in acest context. Anul trecut, in al doilea an al crizei financiare, in Europa am vandut tot atatea masini cat am vandut si in anul-record 2008. Deci Europa este o piata stabila. In acest an, chiar ne-am dublat vanzarile. O piata in crestere presupune sa fii aproape de clienti si tocmai de aceea credem ca am ales exact momentul ideal", a precizat Tiemann.
Grupul britanic Rolls-Royce a raportat o crestere de 4% a profitului inainte de plata taxelor in 2009, la 915 milioane lire (circa 1 miliard euro), pe fondul majorarii numarului de comenzi.
"Au fost doua aspecte care au stat la baza acestei decizii. Un aspect este reprezentat de dezvoltarea pietei auto in general, deci si de dezvoltarea grupului nostru tinta de clienti, ceea ce inseamna ca numarul de clienti creste. Compania de consultanta Capgemini a estimat ca acest sector de clienti va creste in fiecare an cu 8%, ceea ce inseamna o crestere a numarului de persoane care sunt foarte bogate. Al doilea aspect al acestei decizii a fost ca Rolls-Royce a avut tot timpul parte de vremuri bune si a putut sa ofere doua modele distincte in acelasi timp, lucru care s-a intamplat prima data in 1924, deci in urma cu mai bine de 80 de ani", a declarat, pentru The Money Channel, Frank Tiemann.
Acesta a mentionat ca vanzarile Rolls-Royce au crescut semnificativ in acest an.
"Piata europeana a jucat un rol extrem de stabil in acest context. Anul trecut, in al doilea an al crizei financiare, in Europa am vandut tot atatea masini cat am vandut si in anul-record 2008. Deci Europa este o piata stabila. In acest an, chiar ne-am dublat vanzarile. O piata in crestere presupune sa fii aproape de clienti si tocmai de aceea credem ca am ales exact momentul ideal", a precizat Tiemann.
Grupul britanic Rolls-Royce a raportat o crestere de 4% a profitului inainte de plata taxelor in 2009, la 915 milioane lire (circa 1 miliard euro), pe fondul majorarii numarului de comenzi.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile