Apple va lansa la sfarsitul saptamanii iPhone 4 pe piata din China
Data publicarii: 20-09-2010 | IT&CGrupul informatic american Apple a anuntat, luni, ca va lansa oficial, sambata, 25 septembrie, noul sau telefon mobil iPhone 4 pe piata din China si va deschide doua noua noi magazine la Beijing si Shanghai pentru a-si extinde prezenta pe cea mai mare piata de telefonie si online din lume, transmite AFP.
iPhone 4 va fi vandut atat in magazinele Apple, cat si in cele ale China Unicom, al doilea mare operator de telefonie mobila din China, la un pret de 4.999 de yuani (569 de euro) pentru versiunea de 16-gigabyte si la un pret de 5.999 de yuani (683 de euro) pentru versiunea cu o memorie de 32-gigabyte. Preturile sunt semnificativ mai mari decat cele din SUA unde iPhone 4 se vinde cu 199 de dolari (152 de euro) pentru versiunea de 16-gigabyte si cu 299 de dolari (229 de euro) pentru versiunea de 32-gigabyte.
Gratie celor doua magazine din Beijing si Shanghai care vor fi deschise sambata, reteaua Apple Stores din China va ajunge la patru, cate doua in fiecare oras. Grupul american are de gand sa ajunga la 25 de magazine in China pana la finele acestui an.
Noul telefon iPhone 4 a fost lansat inca din luna iunie pe pietele din SUA, Franta, Marea Britanie, Germania si Japonia. Lansarea oficiala a iPhone 4 in China vine la o saptamana dupa lansare pe aceiasi piata a tabletei iPad. Cu toate acestea, la fel ca si alte produse Apple, iPhone 4 se vinde deja in China gratie importurilor ilegale din Hong Kong sau strainatate, sau a telefoanelor iPhone 4 produse in China dar destinate exportului.
Potrivit cifrelor oficiale publicate la finele lunii iunie, China este cea mai mare piata de telefonie si online din lume in conditiile in care numara cel putin 420 de milioane de internauti si peste 800 milioane de utilizatori de telefoane mobile.
sursa: AGERPRES
iPhone 4 va fi vandut atat in magazinele Apple, cat si in cele ale China Unicom, al doilea mare operator de telefonie mobila din China, la un pret de 4.999 de yuani (569 de euro) pentru versiunea de 16-gigabyte si la un pret de 5.999 de yuani (683 de euro) pentru versiunea cu o memorie de 32-gigabyte. Preturile sunt semnificativ mai mari decat cele din SUA unde iPhone 4 se vinde cu 199 de dolari (152 de euro) pentru versiunea de 16-gigabyte si cu 299 de dolari (229 de euro) pentru versiunea de 32-gigabyte.
Gratie celor doua magazine din Beijing si Shanghai care vor fi deschise sambata, reteaua Apple Stores din China va ajunge la patru, cate doua in fiecare oras. Grupul american are de gand sa ajunga la 25 de magazine in China pana la finele acestui an.
Noul telefon iPhone 4 a fost lansat inca din luna iunie pe pietele din SUA, Franta, Marea Britanie, Germania si Japonia. Lansarea oficiala a iPhone 4 in China vine la o saptamana dupa lansare pe aceiasi piata a tabletei iPad. Cu toate acestea, la fel ca si alte produse Apple, iPhone 4 se vinde deja in China gratie importurilor ilegale din Hong Kong sau strainatate, sau a telefoanelor iPhone 4 produse in China dar destinate exportului.
Potrivit cifrelor oficiale publicate la finele lunii iunie, China este cea mai mare piata de telefonie si online din lume in conditiile in care numara cel putin 420 de milioane de internauti si peste 800 milioane de utilizatori de telefoane mobile.
sursa: AGERPRES
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani