Care sunt cele mai valoroase branduri din lume
Data publicarii: 17-09-2010 | Diverse
Coca-Cola este cel mai valoros brand din lume, potrivit studiului "Best Global Brands" realizat de Interbrand, liderul international in consultanta de brand.
Cu o valoare de peste 70 mld. dolari (54 mld. euro), Coca-Cola ramane liderul incontestabil al acestui clasament si anul acesta, fiind urmat in top de IBM, cel mai mare furnizor de servicii IT din lume, a carui valoare de brand se apropie de 65 de miliarde de dolari. De altfel, primele trei pozitii din ierarhie nu au suferit modificari fata de anul trecut, astfel ca locul al treilea este ocupat in continuare de Microsoft, gigantul software.
Cu o valoare de peste 70 mld. dolari (54 mld. euro), Coca-Cola ramane liderul incontestabil al acestui clasament si anul acesta, fiind urmat in top de IBM, cel mai mare furnizor de servicii IT din lume, a carui valoare de brand se apropie de 65 de miliarde de dolari. De altfel, primele trei pozitii din ierarhie nu au suferit modificari fata de anul trecut, astfel ca locul al treilea este ocupat in continuare de Microsoft, gigantul software.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău