SIVECO Romania a lansat Modulul de Management Financiar al Proiectelor
Data publicarii: 17-09-2010 | IT&CSIVECO Romania a lansat Modulul de Management Financiar al Proiectelor, care vine in sprijinul institutiilor care acceseaza curent fonduri structurale si care trebuie sa respecte rigorile impuse de finantatori, a anuntat vineri compania.
Modulul se bazeaza pe componentele SIVECO Applications 2011, solutia de gestiune a afacerilor a companiei SIVECO Romania, si se adreseaza organizatiilor care deruleaza proiecte finantate din fonduri europene, indiferent daca au implementat sau nu sistemul informatic integrat SIVECO Applications 2011.
"Modulul gestioneaza fluxul de inregistrare, prelucrare si raportare a proiectelor contractate. Aceasta inseamna inregistrarea tuturor informatiilor privind derularea proiectului in timp real si accesul la acestea, inregistrarea proiectelor pe un flux unic de prelucrare a datelor, realizarea raportarilor privind stadiul fiecarui proiect,
generarea de rapoarte conform legislatiei in domeniul acordarii fondurilor structurale, si anume: Cererea de rambursare, Raportul tehnico-financiar, Evidenta cheltuielilor, Graficul estimativ privind depunerea cererilor de rambursare, posibilitatea dezvoltarii de noi rapoarte pe parcursul derularii proiectului", se arata in comunicat.
Totodata, modulul interactioneaza cu mai multe componente SIVECO Applications 2011, cum ar fi Componenta Managementul Contractelor, Componenta Managementul Achizitiilor, Componenta Managementul Salarizarii, Componenta Managementul Financiar Contabil, Componenta Managementul Mijloacelor Fixe si al Obiectelor de Inventar, Componenta Managementul Bugetelor. In functie de complexitatea proiectului, sistemul informatic integrat SIVECO Applications 2011 permite utilizarea tuturor componentelor.
"Modulul de Management Financiar al Proiectelor vine in sprijinul organizatiilor neguvernamentale, companiilor private, institutiilor publice eligibile pentru finantarile structurale si in special al coordonatorilor de proiecte si al personalului cu responsabilitati in realizarea si managementul financiar al proiectelor", a declarat directorul SIVECO Applications 2011, dinn cadrul SIVECO Romania, Lacramioara Barseti.
Infiintata la inceputul anului 1992, SIVECO Romania are o cota din piata romaneasca de EAS de 21,2% si de 8% din cea de servicii IT. Compania implementeaza solutiile sale la peste 1.300 de clienti, atat institutii publice importante, cat si companii private de referinta.
SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din Romania (AmCham, ANIS, ARIES, AOAR, ANIAP) si internationale (Information Society Technologies Advisory Group - ISTAG, Integrating Healthcare Enterprise - IHE, Networked European Software and Services Initiative - NESSI) si a aderat la
importante initiative globale, precum UNPD Global Compact, WEF Transparency si PACI (Partnership Against Corruption Intiative).
Modulul se bazeaza pe componentele SIVECO Applications 2011, solutia de gestiune a afacerilor a companiei SIVECO Romania, si se adreseaza organizatiilor care deruleaza proiecte finantate din fonduri europene, indiferent daca au implementat sau nu sistemul informatic integrat SIVECO Applications 2011.
"Modulul gestioneaza fluxul de inregistrare, prelucrare si raportare a proiectelor contractate. Aceasta inseamna inregistrarea tuturor informatiilor privind derularea proiectului in timp real si accesul la acestea, inregistrarea proiectelor pe un flux unic de prelucrare a datelor, realizarea raportarilor privind stadiul fiecarui proiect,
generarea de rapoarte conform legislatiei in domeniul acordarii fondurilor structurale, si anume: Cererea de rambursare, Raportul tehnico-financiar, Evidenta cheltuielilor, Graficul estimativ privind depunerea cererilor de rambursare, posibilitatea dezvoltarii de noi rapoarte pe parcursul derularii proiectului", se arata in comunicat.
Totodata, modulul interactioneaza cu mai multe componente SIVECO Applications 2011, cum ar fi Componenta Managementul Contractelor, Componenta Managementul Achizitiilor, Componenta Managementul Salarizarii, Componenta Managementul Financiar Contabil, Componenta Managementul Mijloacelor Fixe si al Obiectelor de Inventar, Componenta Managementul Bugetelor. In functie de complexitatea proiectului, sistemul informatic integrat SIVECO Applications 2011 permite utilizarea tuturor componentelor.
"Modulul de Management Financiar al Proiectelor vine in sprijinul organizatiilor neguvernamentale, companiilor private, institutiilor publice eligibile pentru finantarile structurale si in special al coordonatorilor de proiecte si al personalului cu responsabilitati in realizarea si managementul financiar al proiectelor", a declarat directorul SIVECO Applications 2011, dinn cadrul SIVECO Romania, Lacramioara Barseti.
Infiintata la inceputul anului 1992, SIVECO Romania are o cota din piata romaneasca de EAS de 21,2% si de 8% din cea de servicii IT. Compania implementeaza solutiile sale la peste 1.300 de clienti, atat institutii publice importante, cat si companii private de referinta.
SIVECO Romania este membra a mai multor asociatii profesionale si de afaceri din Romania (AmCham, ANIS, ARIES, AOAR, ANIAP) si internationale (Information Society Technologies Advisory Group - ISTAG, Integrating Healthcare Enterprise - IHE, Networked European Software and Services Initiative - NESSI) si a aderat la
importante initiative globale, precum UNPD Global Compact, WEF Transparency si PACI (Partnership Against Corruption Intiative).
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani