Atacul bancilor: prostirea clientilor
Data publicarii: 17-09-2010 | Finante-BanciPentru ca Ordonanta 50 ii favorizeaza pe clienti, bancile apeleaza la diverse tertipuri pentru a-i convinge sa semneze clauze in avantajul lor. Maine este ultima zi in care romanii cu credite pot ajunge la banca sa semneze modificarea contractelor. Altfel, se considera acceptare tacita si sunt de acord cu toate conditiile bancii.
Desi au avut la dispozitie 90 de zile pentru a alinia contractele de credit la prevederile Ordonantei 50, pana la 19 septembrie, bancile au lasat totul pe ultima suta de metri, in speranta ca s-ar putea modifica ceva in favoarea lor, si acum incearca sa prosteasca clientii in favoarea lor. Cele mai multe institutii bancare "au uitat" sa-si anunte clientii ca trebuie sa se prezinte la ghiseu pentru a semna acte aditionale la pentru cele aproximativ opt milioane de contracte de credit aflate in derulare. Totusi, daca clientii s-a dus la banca, multi functionari i-au anuntat ca nu au inca actele aditionale pregatite si ca a semna sau nu este totuna.
Integral in Adevarul.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău