Lipsa drumurilor ii alunga pe investitori
Data publicarii: 15-09-2010 | EconomieRomania are de pierdut din cauza calitatii nesatisfacatoare a infrastructurii de transport, precum si a numarului foarte mic de kilometri de autostrazi, respectiv 321 de kilometri.
"Problema transporturilor este nu numai una importanta, ci una vitala pentru dezvoltarea economica a Romaniei si pentru iesirea acesteia din criza", a spus Bruno Roche, presedintele Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Franceze in Romania (CCIFER), potrivit Agerpres. Oficialul a subliniat ca intarzierea rezolvarii problemei infrastructurii de transport poate permite altor tari, cum ar fi Serbia sau Ungaria, sa propuna rute alternative, pentru ca au o retea mai buna de autostrazi.
Bruno Roche a spus ca momentan nu se pune problema ca investitorii francezi sa paraseasca Romania pentru a construi obiective in Serbia, pentru ca Romania este o piata incomparabil mai mare si pentru ca francofonia ii face pe francezi sa se simta bine in Romania. Ca sursa de finantare pentru noile autostrazi, presedintele CCIFER a sugerat parteneriatul public-privat, care functioneaza in toate tarile UE. "In Franta, avem 6.500 km de autostrazi, iar 95% dintre ele sunt concesionate. Oamenii sunt dispusi sa plateasca pentru a calatori mai bine. Daca pleci cu masina de la Bucuresti la Paris, ai nevoie de 24 de ore, dintre care 12 pana ajungi la Arad."
"Problema transporturilor este nu numai una importanta, ci una vitala pentru dezvoltarea economica a Romaniei si pentru iesirea acesteia din criza", a spus Bruno Roche, presedintele Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Franceze in Romania (CCIFER), potrivit Agerpres. Oficialul a subliniat ca intarzierea rezolvarii problemei infrastructurii de transport poate permite altor tari, cum ar fi Serbia sau Ungaria, sa propuna rute alternative, pentru ca au o retea mai buna de autostrazi.
Bruno Roche a spus ca momentan nu se pune problema ca investitorii francezi sa paraseasca Romania pentru a construi obiective in Serbia, pentru ca Romania este o piata incomparabil mai mare si pentru ca francofonia ii face pe francezi sa se simta bine in Romania. Ca sursa de finantare pentru noile autostrazi, presedintele CCIFER a sugerat parteneriatul public-privat, care functioneaza in toate tarile UE. "In Franta, avem 6.500 km de autostrazi, iar 95% dintre ele sunt concesionate. Oamenii sunt dispusi sa plateasca pentru a calatori mai bine. Daca pleci cu masina de la Bucuresti la Paris, ai nevoie de 24 de ore, dintre care 12 pana ajungi la Arad."
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile