Promotiile false, politica de marketing in magazine
Data publicarii: 01-09-2010 | AfaceriComercializarea de produse sub sigla publicitara a unor campanii promotionale expirate, cu efectul inducerii in eroare a consumatorilor, "super oferte" false prin care consumatorii erau determinati sa cumpere un anumit produs, fara a beneficia de un avantaj real sau lipsa informatiilor privind durata ofertei promotionale sau limita stocurilor produselor ofertate sunt cateva dintre abaterile descoperite de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC), in urma unui control in magazine.
Au fost controlate 119 supermarketuri, hipermarketuri si lanturi de magazine, fiind inregistrate abateri la 59 dintre acestia (49%). Reprezentantii ANPC recomanda consumatorilor sa verifice daca oferta prin care se promit diverse avantaje mai este valabila in momentul cumpararii produselor. In cazul ofertelor cu reduceri de pret, cumparatorii sunt sfatuiti sa verifice la cititoarele de cod de bare din cadrul magazinelor sau la casa daca pretul afisat este si cel ce va fi facturat.
La achizitionarea pachetelor de produse "3 la pret de 2" sau "al doilea produs la jumatate din pret" trebuie verificat pretul produselor individuale care trebuie sa existe in mod obligatoriu la vanzare pentru a-l putea compara cu pretul pachetului promotional.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani