Promotiile false, politica de marketing in magazine

Data publicarii: 01-09-2010 | Afaceri

Comercializarea de produse sub sigla publicitara a unor campanii promotionale expirate, cu efectul inducerii in eroare a consumatorilor, "super oferte" false prin care consumatorii erau determinati sa cumpere un anumit produs, fara a beneficia de un avantaj real sau lipsa informatiilor privind durata ofertei promotionale sau limita stocurilor produselor ofertate sunt cateva dintre abaterile descoperite de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului (ANPC), in urma unui control in magazine.

Au fost controlate 119 supermarketuri, hipermarketuri si lanturi de magazine, fiind inregistrate abateri la 59 dintre acestia (49%). Reprezentantii ANPC recomanda consumatorilor sa verifice daca oferta prin care se promit diverse avantaje mai este valabila in momentul cumpararii produselor. In cazul ofertelor cu reduceri de pret, cumparatorii sunt sfatuiti sa verifice la cititoarele de cod de bare din cadrul magazinelor sau la casa daca pretul afisat este si cel ce va fi facturat.

La achizitionarea pachetelor de produse "3 la pret de 2" sau "al doilea produs la jumatate din pret" trebuie verificat pretul produselor individuale care trebuie sa existe in mod obligatoriu la vanzare pentru a-l putea compara cu pretul pachetului promotional.

Integral in Curentul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: