Toyota vrea sa vanda cinci milioane de autovehicule hibride pana in 2015
Data publicarii: 25-08-2010 | AutoConstructorul auto japonez Toyota Motor Corp a anuntat miercuri ca vrea sa realizeze vanzari totale de cinci milioane de autovehicule hibride in prima jumatate a acestui deceniu.
Toyota, compania care a lansat primul autovehicul hibrid din lume in 1997, a anuntat recent ca pana la aceasta data a vandut peste 2,68 milioane de vehicule hibride in intreaga lume, dintre care peste un milion de vehicule hibride in Japonia si 1,68 milioane de vehicule hibride in strainatate.
Constructorul auto japonez si-a fixat ca obiectiv vanzarea a cel putin un milion de vehicule hibride pe an si are de gand sa introduca versiuni hibride pentru toata gama sa de autoturisme la inceputul anilor 2020.
Conform unui plan de actiuni cincinal, care se intinde pana in 2015, dat publicitatii miercuri, cel mai mare constructor auto din lume a mai informat ca are de gand sa imbunatateasca eficienta autovehiculelor sale cu 25 de procente comparativ cu nivelul din 2005.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice