80 la suta dintre femei isi mint partenerii cu privire la cumparaturi
Data publicarii: 20-08-2010 | DiverseOpt din zece femei recunosc ca, inainte de a ajunge acasa de la cumparaturi, rup eticheta de pe articolele vestimentare achizitionate, pentru a ascunde fata de partenerii de viata pretul real al acestora. In plus, atunci cand "dau socoteala" cu privire la banii cheltuiti pentru haine, aproape de fiecare data spun un pret chiar si cu jumatate mai mic fata de cel real.
Un studiu recent realizat de Gocompare.com si la care au participat 3.000 de persoane arata ca foarte multe femei din intreaga lume incearca sa ascunda fata de parteneri cati bani cheltuiesc in realitate pentru haine, incaltaminte si accesorii. Acelasi raport evidentiaza ca doua treimi dintre femei au tendinta de a-si descrie noua achizitie ca pe "un adevarat chilipir", in timp ce altele pretind ca au cumparat "de la reduceri".
In aceeasi ordine de idei, un sfert dintre repondente recunosc ca obisnuiesc sa isi ascunda prin garderoba hainele recent cumparate, pentru ca, ulterior, sa pretinda ca nu sunt noi, ci ca au fost cumparate cu mult timp in urma.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani