MDRT vrea sa incheie un parteneriat cu Facebook pentru promovarea turismului romanesc
Data publicarii: 13-08-2010 | TurismReprezentanti ai Ministerului Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) s-au intalnit joi cu unul din oficialii Facebook, Mark Cowan, pentru a analiza modul in care platforma si aplicatiile Facebook pot ajuta la promovarea turismului romanesc, a anuntat ministerul.
Astfel, in cadrul intalnirii au fost analizate perspective de colaborare in cadrul unui parteneriat strategic in domeniul marketingului intre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului si Facebook.
"Echipa Facebook este incantata de posibilitatea de a fi implicata in acest proiect. Credem ca legatura creata intre utilizatori si brand, prin social advocacy, va crea un mesaj extrem de puternic in cadrul platformei Facebook", a declarat Mark Cowan.
Reprezentantul Facebook a subliniat ca un parteneriat cu o institutie guvernamentala constituie o noutate si pentru companie, sperand ca experienta dobandita in campaniile comerciale derulate prin intermediul acestei platforme sa poata fi folosita in campaniile viitoare de promovare a Romaniei ca destinatie turistica.
Brandul turistic al tarii a fost lansat pe 29 iulie la Shanghai, in China, la Expo 2010. Chiar in ziua lansarii, in mass-media a fost remarcata asemanarea dintre frunza din noul logo de promovare turistica a Romaniei si logo-ul unui proiect de transport international. Ministrul Turismului, Elena Udrea, a declarat in legatura cu zvonurile aparute privind plagiatul logo-ului ca intreg conceptul a fost cumparat cu toate drepturile de autor si ca situatia este legala.
Si realizatorul brandului, asocierea THR/TNS, a precizat la solicitarea MDRT ca brandul de turism al Romaniei si toate componentele sale sunt creatii proprii si, ca urmare, trebuie considerate originale.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului