Bancile agata clienti pe Facebook si Twitter
Data publicarii: 11-08-2010 | Finante-BanciPe retelele de socializare si-au facut de putin timp prezenta si institutiile de finantare. Unele sunt mai "timide" si nu te bombardeaza cu mesaje, altele au scos deja artileria grea pe Facebook.
Retelele de socializare au devenit un mod tot mai popular de promovare in spatiul virtual. Dupa ce majoritatea institutiilor de presa, a persoanelor publice si companiilor si-au facut conturi pe Facebook, Twitter sau Linked In (site profesional), cele mai importante 14 banci de pe piata romaneasca si-au facut si ele simtita prezenta in acest mediu de comunicare.
Alpha Bank, BRD, Libra Bank sau Banca Transilvania sunt doar cateva dintre institutiile de credit care si-au creat conturi de Facebook in ultimul an, alte zece completand lista bancilor care "socializeaza" on-line.
Cum cele mai recente statistici arata ca numarul utilizatorilor de Facebook din Romania este in continua crestere, depasind 1,5 milioane la inceputul lunii august, interesul institutiilor de finantare pentru acest mod de a interactiona cu clientii (actuali sau posibili) este, de asemenea, in crestere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani