Posta Romana a lansat serviciul PostScan
Data publicarii: 10-08-2010 | ActualitateCompania Nationala (CN) Posta Romana isi completeaza portofoliul de produse oferite clientilor cu serviciul 'PostScan', prin care documentele prezentate de catre client la ghiseu pot fi scanate si transmise la adresa de e-mail indicata de acesta, informeaza compania.
Astfel, incepand de marti, 10 august, prin noul serviciu 'PostScan', pot fi preluate imagini de pe documentele originale sau copiile acestora, prezentate de catre client la oficiul postal, trecerea acestor imagini in format electronic si transmiterea lor la adresa de e-mail indicata de client.
Acest serviciu este disponibil in cele 550 de subunitati postale din reteaua VPN, dotate cu aparate multifunctionale.
Tariful fix aferent serviciului PostScan este de 2 lei pe pagina, din care 0,50 tariful de scanare si 1,5 lei costul de transmitere.
Documentele scanate pot fi prezentate atat alb-negru, cat si color si pot fi atat facturi, chitante si documente contabile, cat si documente personal/resurse umane (fise de pontaj, carti de munca, fise de instructaj), polite de asigurare, fise medicale, buletine de analize, registre si carti, chestionare, teste, rezultate examene, fise de instruire, reproducere harti, schite, planuri, desene, ziare, extrase de presa, etc.
Clientul poate accesa documentul scanat si la adresa, http://postscan.posta-romana.ro inscrisa pe factura, urmand sa completeze urmatoarele informatii: data prestarii, ora prestarii, oficiul postal, numarul facturii, ID web.
Posta Romana este operatorul national din domeniul serviciilor postale, avand drept actionar majoritar statul roman, reprezentat de Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), cu 75 la suta din pachetul de actiuni, si Fondul Proprietatea, cu 25 la suta din pachetul de actiuni.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii