Noua imagine a Chinei costa 6,4 mld. dolari
Data publicarii: 09-08-2010 | InternationalAutoritatile chineze vor lansa pana la 1 octombrie 2010 in mass-media internationala o ampla campanie de propaganda pentru "noua imagine a tarii". In acest scop a fost angajata firma de specialitate Lintas si au fost alocate 6,4 mld. $. Se preconizeaza realizarea unui film de 15 min si a unui video-clip de 30 de sec, prin intermediul carora Bejing spera sa impuna noul "chip" al Chinei - acela de tara de succes, in plina dezvoltare si progresiva, cu o societate armonioasa si fericita.
Aceasta actiune de PR va fi insotita de puternice investitii in trei principale societati chineze de mass-media, menite sa amplifice capacitatea lor de expansiune si de influenta peste hotare. Este vorba de agentia oficiala de presa Xinhua, de cotidianul "Jemin Jibao" si de postul central de televi-ziune, CCTV. In afara granitelor Chinei, campania de propaganda va viza acele 28 de state ale lumii unde, potrivit unui ultim sondaj BBC, numai 38% din populatie au o parere pozitiva despre marele stat asiatic.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice