Romanii inca stau la coada pentru plata facturii
Data publicarii: 19-07-2010 | DiversePeste trei sferturi dintre romani prefera sa-si achite facturile la ghiseul furnizorului. Pentru siguranta si simplitate, romanii prefera inca sa stea la cozi pentru a-si plati furnizorii de utilitati. Foarte putini achita la bancomat sau prin internet banking.
Desi foarte multi dintre romani sunt nemultumiti de cozile formate la casieriile furnizorilor de utilitati, ei prefera inca aceasta varianta de plata a facturilor, in detrimentul bancomatului sau al internetului.
Peste trei sferturi dintre romani achita facturile direct la ghiseul furnizorului, in timp ce aproape o treime apeleaza la serviciile bancare pentru efectuarea acestor plati, respectiv la casieriile bancilor, la bancomate si internet banking, arata un studiu realizat de compania de cercetare de piata GfK Romania.
Ghiseul, in topul preferintelor
Daca 77% din respondenti au spus ca cel mai des isi achita facturile direct la ghiseul furnizorului, 39% din ei aleg sa plateasca si la posta. De asemenea, un sfert dintre romani merg direct la casieriile bancilor, mai arata studiul GfK realizat in iunie 2010 pe un esantion de 1.000 de persoane.
Ghiseul este preferat de romani pentru siguranta, din obisnuinta sau pentru ca este cea mai simpla metoda. Unii dintre ei prefera sa plateasca la posta pentru ca au oficiul in apropierea locuintei sau a locuilui de munca si pentru ca este mai comod.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business