Pe fondul crizei, europenii sunt obligati sa-si modifice obiceiurile alimentare
Data publicarii: 12-07-2010 | DiverseVanzarile de carne rosie au scazut cu 2% in 2009, ale produselor dietetice cu 2,7%. Adaptarea consumului alimentar la noile conditii impuse de criza globala, in general, si de scaderea veniturilor, in special, se dovedeste un proces mai de durata decat au anticipat, initial, expertii. Intr-adevar, oamenii castiga mai putin, dar incearca sa manance la fel. Oricum, asa au procedat pana acum cateva luni, cand aceasta regula a inceput sa piarda teren, sub povara schimbarilor impuse de noile conditii financiare ale populatiei Europei.
Cifrele de afaceri globale afisate de gigantii din industria de consum (Unilever, Danone, Kraft Foods) par destul de putin dezamagitoare: cabinetul OC&C Strategy a calculat pentru 2009 o crestere de 0,9% a acestui indicator. Comparativ insa cu 2008, cand progresul a fost de 33%, tabloul capata o cu totul alta dimensiune. Asta inseamna ca, tinand cont de inflatie, volumul vanzarilor este in continua scadere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman