Pe fondul crizei, europenii sunt obligati sa-si modifice obiceiurile alimentare
Data publicarii: 12-07-2010 | DiverseVanzarile de carne rosie au scazut cu 2% in 2009, ale produselor dietetice cu 2,7%. Adaptarea consumului alimentar la noile conditii impuse de criza globala, in general, si de scaderea veniturilor, in special, se dovedeste un proces mai de durata decat au anticipat, initial, expertii. Intr-adevar, oamenii castiga mai putin, dar incearca sa manance la fel. Oricum, asa au procedat pana acum cateva luni, cand aceasta regula a inceput sa piarda teren, sub povara schimbarilor impuse de noile conditii financiare ale populatiei Europei.
Cifrele de afaceri globale afisate de gigantii din industria de consum (Unilever, Danone, Kraft Foods) par destul de putin dezamagitoare: cabinetul OC&C Strategy a calculat pentru 2009 o crestere de 0,9% a acestui indicator. Comparativ insa cu 2008, cand progresul a fost de 33%, tabloul capata o cu totul alta dimensiune. Asta inseamna ca, tinand cont de inflatie, volumul vanzarilor este in continua scadere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile