Ce-i spune restantierul recuperatorului care-i bate la usa
Data publicarii: 08-07-2010 | Finante-BanciCea mai mare firma de recuperatori din Romania spune care sunt motive cele mai invocate de romani ca sa se justifice ca nu-si platesc datoriile la banci. Foarte putini dintre datornici vor intr-adevar sa fraudeze institutia de credit
Daca o banca sau o societate de leasingnu-si primeste timp de luni de zile ratele datorate de catre un client acesta devine un rau-platnic. In aceasta situatie institutia de credit prefera sa vanda creanta catre o firma specializata pe recuperarea de debite."Justificarea este strict financiara.
Normalitatea se rezuma la garantia ca, pentru debitorul vizat de acest transfer , schimbarea identitatii creditorului nu schimba cu nimic obligatiile si drepturile contractuale, respectiv sumele datorate spre plata", explica Alexandra Rusen, coordonatorul departamentului Persoane Fizice al Coface, cel mai mare recuperator de pe piata.
Aceasta dezvaluie si de ce scuze se lovesc agentii de teren ai societatii atunci cand le cer socoteala rau-platnicilor. Astfel un sfert dintre debitori motiveaza ca nu-si mai pot plati ratele pentru ca au devenit someri indiferent ca primesc ajutor de somaj ori nu. Alt sfert dintre rau-platnici spun ca nu au de unde scoate banii pentru ca li s-a diminuat salariul ori ca sunt in concediu de maternitate. Unul din 10 romani datornici la banci afirma ca sunt bolnavi iar alti 10% refuza orice fel de discutie cu recuperatorul.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău