Clientii Orange isi pot cumpara cartele la metrou cu mobilul
Data publicarii: 28-06-2010 | DiverseClientii Orange Romania isi pot cumpara cartele la metrou cu ajutorul unui mesaj transmis prin telefonul mobil, ca urmare a unui parteneriat intre compania de telecomunicatii si Metrorex, a anuntat Orange, duminica, intr-un comunicat.
Astfel, clientii Orange pot solicita biletul printr-un mesaj scris la un numar scurt, dupa care trebuie sa scaneze, la dispozitivul special instalat in statiile participante in acest program pilot, codul de bare pe care il primesc pe telefon printr-un mesaj multimedia.
"Pentru a solicita un bilet de o calatorie cu metroul, clientii Orange trebuie sa trimita mesajul scris la numarul 801 (tarif 0,36 euro), pentru a solicita un bilet cu doua calatorii trebuie sa trimita mesajul la numarul 802 (tarif 0,63 euro), iar pentru 10 calatorii incluse - la numarul 810 (tarif 1,83 euro)", se arata in comunicatul Orange.
Compania precizeaza ca, in cazul clientilor PrePay, tariful se scade din creditul disponibil, iar in cazul abonatilor Orange, la tarifele mentionate se adauga TVA.
Fiecare client Orange care cumpara bilet prin telefon poate naviga gratuit in Portalul Orange pe mobil in ziua cumpararii biletului, timp de 24 de ore.
"Plata calatoriei cu telefonul mobil reprezinta metoda alternativa pentru sistemul actual de plata a biletului de intrare la metrou. (...) Prin lansarea acestui proiect experimental, Bucurestiul se aliniaza in randul celor mai mari orase ale lumii, utilizatoare de astfel de sisteme de taxare pentru intrarea la metrou", a precizat directorul general Metrorex, Gheorghe Udriste.
In prezent, Orange ofera acoperire pentru serviciile de voce si internet mobil in toate statiile metroului bucurestean. Accesul pe baza codului de bare de pe telefonul mobil este disponibil in sase statii de metrou, unele dintre cele mai intens circulate de catre tineri: Politehnica, Petrache Poenaru, Grozavesti, Piata Victoriei, Universitate si Timpuri Noi.
"In prezent, oferim in exclusivitate clientilor nostri si alte solutii de plati cu mobilul pentru servicii de interes public, printre care parcarea auto in Timisoara si Oradea, cat si in afara tarii, in statiunea Albena si in orasul Ruse din Bulgaria", a spus Gabriela Voinea, senior product manager Orange Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani