Transfond: 700 de clienti ai bancilor au apelat lunar Linia de Urgenta pentru Carduri
Data publicarii: 24-06-2010 | Finante-BanciIn cele noua luni de la lansare, 700 de clienti ai bancilor au apelat in medie pe luna Linia de Urgenta pentru Carduri pentru a raporta furtul sau pierderea cardului, a declarat joi, seful departamentului pentru strategie si marketing Transfond, Razvan Faer.
Linia de Urgenta pentru Carduri (LUC) presupune un serviciu care se bazeaza pe folosirea de catre posesorii de carduri a unui numar sugestiv, 021.CARDURI (021.2273874), care redirectioneaza apelul automat sau prin operator uman la banca sau institutia bancara emitenta.
Potrivit presedintelui Asociatiei de Plati Electronice din Romania (APERO), Adrian Apolzan, in Romania sunt 12 milioane de carduri bancare, din care 1,5 milioane de credit, iar anual se pierd sau se fura 20.000 -30.000 de carduri. Pierderile au loc mai ales in preajma sarbatorilor sau concediilor, atunci cand gradul de utilizare al cardului creste.
LUC este disponibil in acest moment pentru utilizatorii a cinci banci - BCR, BRD, Banca Transilvania, Bancpost, si CEC Bank -, urmand ca in urmatoarele doua luni sa poata fi utilizat si de clientii ING Bank Romania.
Cele cinci banci detin peste 60% din piata de carduri, iar prin cooptarea ING Bank Romania se va ajunge la mai mult de 70%. Adrian Apolzan sustine ca tinta este ca in urmatorii doi ani sa se ajunga la acoperirea a 90% din piata cardurilor.
Razvan Faer a declarat ca Transfond discuta in prezent cu patru banci introducerea acestui serviciu, una dintrea acestea fiind ING Bank Romania.
021.CARDURI este numarul de telefon ce poate fi apelat din tara sau din strainatate, de pe linii telefonice fixe sau mobile, 24 ore din 24, 7 zile din 7. In primele noua luni ale programului pilot, serviciul a inregistrat o rata de preluare a apelurilor in mai putin de 20 secunde de 89,1% si o disponibilitate a sistemului de 99,97%. In acest moment, la numarul de telefon se pot primi 90 de apeluri simultan, urmand ca aceasta limita sa fie extinsa in cazul in care se va constata ca este nevoie.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău