BRD a ajuns la unitatea cu numarul 500
Data publicarii: 30-08-2006Rapide si practice pentru clienti, agentiile beneficiaza de « ghiseul universal », care proceseaza toata gama operatiunilor curente, de formularistica si proceduri de lucru simplificate. In fiecare unitate, programul consilierilor de clientela si al casierilor este adaptat in asa fel incat sa permita servirea clientilor potrivit unui orar de lucru prelungit si flexibil. Programul Express a permis si implementarea unor proiecte unice in interiorul grupului Societe Generale, precum agentiile bancare din universitati, agentia bancara automata « BRD 24h », agentia dedicata clientelei formata din expatriati, precum si BRD Cafe.
Dupa lansarea programului, densificarea retelei BRD - Groupe Societe Generale a cunoscut o dinamica sustinuta ; daca la 31 decembrie 2004, BRD numara 212 unitati, un an mai tarziu banca avea deja 326 de agentii, iar la 30 iunie 2006, numarul acestora atingea 441.
«Dezvoltarea retelei BRD reprezinta un important efort investitional si logistic, un proiect desfasurat intr-un ritm alert, care a putut fi implementat datorita calitatii echipelor BRD implicate », a declarat Patrick Gelin, Presedintele – Director General al BRD - Groupe Societe Generale.
« In octombrie 2004, o data cu lansarea noului concept "BRD Express" si cu deschiderea simultana a 33 de noi agentii, banca noastra a relansat pentru intreaga comunitate bancara conceptul de banca de proximitate. Incepand cu 2005, toate bancile, ca la un semnal, si-au revazut strategia de dezvoltare. BRD a reusit sa stimuleze dezvoltarea bancii de retail in Romania si sa arate sensul in retail pentru piata bancara romaneasca. Dispunem astazi de cea mai mare retea bancara din Romania, cu o dinamica si o rentabilitate in acord cu strategia noastra» a declarat Sorin-Mihai Popa, Directorul General adjunct al BRD - Groupe Societe Generale, coordonatorul retelei de unitati a BRD si al activitatilor comerciale si de retail ale bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani