BRD a ajuns la unitatea cu numarul 500
Data publicarii: 30-08-2006
Rapide si practice pentru clienti, agentiile beneficiaza de « ghiseul universal », care proceseaza toata gama operatiunilor curente, de formularistica si proceduri de lucru simplificate. In fiecare unitate, programul consilierilor de clientela si al casierilor este adaptat in asa fel incat sa permita servirea clientilor potrivit unui orar de lucru prelungit si flexibil. Programul Express a permis si implementarea unor proiecte unice in interiorul grupului Societe Generale, precum agentiile bancare din universitati, agentia bancara automata « BRD 24h », agentia dedicata clientelei formata din expatriati, precum si BRD Cafe.
Dupa lansarea programului, densificarea retelei BRD - Groupe Societe Generale a cunoscut o dinamica sustinuta ; daca la 31 decembrie 2004, BRD numara 212 unitati, un an mai tarziu banca avea deja 326 de agentii, iar la 30 iunie 2006, numarul acestora atingea 441.
«Dezvoltarea retelei BRD reprezinta un important efort investitional si logistic, un proiect desfasurat intr-un ritm alert, care a putut fi implementat datorita calitatii echipelor BRD implicate », a declarat Patrick Gelin, Presedintele – Director General al BRD - Groupe Societe Generale.
« In octombrie 2004, o data cu lansarea noului concept "BRD Express" si cu deschiderea simultana a 33 de noi agentii, banca noastra a relansat pentru intreaga comunitate bancara conceptul de banca de proximitate. Incepand cu 2005, toate bancile, ca la un semnal, si-au revazut strategia de dezvoltare. BRD a reusit sa stimuleze dezvoltarea bancii de retail in Romania si sa arate sensul in retail pentru piata bancara romaneasca. Dispunem astazi de cea mai mare retea bancara din Romania, cu o dinamica si o rentabilitate in acord cu strategia noastra» a declarat Sorin-Mihai Popa, Directorul General adjunct al BRD - Groupe Societe Generale, coordonatorul retelei de unitati a BRD si al activitatilor comerciale si de retail ale bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău